ik wil meer reacties
plz?

HAPPY VALENTINE (H)

Dancing In The Moonlight
[Aylin]
De lessen vlogen voorbij en tot Mike’s grote ergernis zat ik meerdere keren bij Edward in de klas. Waardoor ik ook bij hem aan tafel moest gaan zitten. ‘Aylin word je ondertussen niet gek van Mike?’ ‘Wel ja, hij begint echt trekken te krijgen van een golden retriever.’ ‘Haha, arme jij.’ Mike de golden retriever klinkt wel goed xD Kan hij ook apporteren, en het is ook makkelijk als hij boeken voor je meesleept (A)
De verlossende bel gaat en we mogen naar huis. Ik loop nog met Edward naar de parking waar ik hem gedag zeg, als ik naar mijn mini ga en hij naar zijn familie. Ik zie ze naar me kijken en er loopt een rilling over mijn rug. Je zou denken dat ik het staren na een dag al gewoon was maar toch niet.
Maar aan de andere kant staren ze ook weer niet, ze kijken gewoon geïnteresseerd naar mij. Zich waarschijnlijk af vragend wat er zo speciaal aan mij is dat Edward met me wil praten.
Maar het stelt niets voor want op zich zijn onze gesprekken heel simpel en niet veel inhoudend. Net voor ik mijn auto in stap zie ik Jessica op me aflopen waardoor ik even wacht.
‘Aylin, kan ik met je meerijden? Ik heb niet veel zin om te voet te gaan.’ ‘Ja, is goed stap maar in.’ Blij gaat ze naar de andere kant van mijn mini en ze stapt in. Eens onderweg legt ze half uit hoe ik moet rijden.
‘Maar zeg, dus jij en Edward?’ ‘Wat, ik en Edward, ik praat gewoon wat met hem. Niets meer niets minder.’ ‘En is hij dan niet, hoe zal ik het zeggen, gedraagt hij zich niet raar?’ ‘Niet dat ik weet. Maar ik weet natuurlijk niet hoe hij anders is. Zo we zijn er.’ Jessica kijkt op en stapt dan met tegenzin uit. Ik kan zo zien dat ze jaloers is.
‘Tot morgen Aylin.’ ‘Tot morgen Jess.’ Ik wacht tot ze binnen is en dan vertrek ik naar huis.
[Edward]
Ik kom aan bij mijn familie die me een voor een onderzoekend aan kijken en bij Jasper precies een vleugje jaloezie. ‘Wat moet jij bij dat mens?’ vraagt Rosalie een beetje achterdochtig, niet dat ik anders van haar had verwacht.
‘Dat mens heet Aylin en ik heb veel lessen dat ik naast haar zit. Wil je dan dat ik zwijg als een graf als ik bijna iedere dag naast haar moet zitten?’ ‘Kunnen we nu naar huis?’ vraagt Jasper half geërgerd. ‘Weetje misschien kan ik vragen of ze morgen middag bij ons komt zitten, dan kunnen jullie haar leren kennen.’ ‘Ja, wat een goed plan :D.’ zegt Alice meteen enthousiast. ‘En ons eet probleem dan Edward, vergeet dat niet.’ ‘Rose rustig ze eet ’s middags bijna zelf niet dus.’
‘Ik vind het wel een goed idee.’ Zegt Emmett.

Reageer (9)

  • ESCAPEJess

    zoo leukkk echt snel verder hij ias echt mega goed (en ja ik moest echt huilen bij HP)

    1 decennium geleden
  • ariya

    verder!!!
    door!!
    echt goed
    xxx(K)

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    Verderr verderr verderr
    nog meer verder xD

    x.

    1 decennium geleden
  • Gotzeus

    Super!
    snel verder
    XxX

    1 decennium geleden
  • Yoda

    I love this story ^^

    Je kan egt goed schrijven Ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen