Foto bij I love you (door Britney)

zo thnx Britney

Ik zit op Nils' schoot in de zithoek. Ik droom weg over mijn held, Nils. Hij is zo lief!
'Ik hou van je!', zegt Nils. Vier woorden, die zo gewoon klinken maar zoveel betekenen.
'Ik hou ook van jou', antwoord ik. Hij omhelst me liefjes en ik voel me suuuuuper. Ik omhels hem terug en geef hem een kusje op zijn wang. We kijken samen naar het haardvuur. Hij aait mijn wang zachtjes. Ik neem zijn andere hand en knijp er liefdevol in. Hij glimlacht naar me en ik smelt. Ik leef in een droomwereld, een Nilswereld, een liefdeswereld. Samen met Nils zweef ik op wolkjes in de zevende hemel. Ik druk een kus op zijn lippen en voel me top. Hij blijft mijn Nils voor altijd. Opeens staan Femke en Rein in de zitkamer te giechelen. Wat doen die nou hier?
'Sorry', zegt Femke lachend 'we staan hier nog maar een halfuur'
Ik zucht diep. Waarom moeten die altijd zo nieuwsgierig zijn?
'Weg!!!', beveelt Nils kordaat en Femke en Rein druipen teleurgesteld af. Dat zal ze leren ons te bespioneren!!!!! Ik geef Nils een kus.
'Goede actie', fluister ik.
Hij grijnst:' ik doe enkel goede acties' hij kust mij. Ik hou toch zoveel van hem!

Reageer (1)

  • RealBritney1

    Voor wie het niet wist IK KAN NIET TEKENEN (zie hierboven)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen