Ik draai de kraan open en voel het warme water over mijn lichaam stromen. Damon en ik hebben zojuist een van de wildste nachten ooit gehad. Ik giechel zacht als ik een hand over mijn buik voel. 'Je komt toch maar even douchen?' zeg ik zacht en ik hoor Damon in mijn oor grommen. 'Maar natuurlijk, anders zou ik dit alles moeten missen' en ik draai me om. Damon staat achter me en ik kus hem zacht. 'Nooit gedacht dat je me.. nouja zo zou behandelen na dit alles''Ik mag dan wel een eikel zijn, maar ik blijf smaak houden' en terwijl ik shampoo in mijn haar doe, begint Damon in mijn nek te kussen. Beneden gaat een deur dicht. 'Ik denk dat Stefan thuis is' en ik spits mijn oren. 'En ik denk dat hij niet alleen is' en Damon draait met zijn ogen. 'Alsjeblieft, niemand wil weten wat Stefan en Elena samen uitspoken' en ik por hem. 'Zeg, ik hoorde je anders niet klagen toen wij samen bezig waren!' en hij pakt me weer beet. 'Ja maar wij zijn dan ook een perfect koppel samen''Koppel? Dat meen je toch niet he?' zeg ik luid en hij kijkt me lachend aan. 'Natuurlijk niet, wat wij doen is leuk voor een avond' en ik sla mijn ogen neer. 'Precies, wat wij doen betekend niets' Maar ergens doet het zeer.

'Stefan, Elena, hoi!' roep ik opgewekt als ik de keuken in loop en verschrikt laat Stefan Elena los. 'Jezus Chris''Sorry, ik wilde jullie niet laten schrikken' zeg ik met een giechel en hij rolt met zijn ogen. 'En bedankt hoor' en ik trek de koelkast open. 'Iemand ook wat?''Nee dankjewel. We gaan zo nog weg''Maar jullie zijn pas net terug! Hebben jullie zo'n interessant leven dat jullie de hele tijd weg zijn?' zeg ik met een glimlach en Elena begint te blozen. 'Nou, dat valt wel mee hoor. We hebben het gewoon''Druk' zegt Stefan snel en ik wuif even met mijn hand als ik de kamer in loop. 'Ik snap het al, ik ben niet welkom in de keuken. Veel plezier samen' en ik hoor Stefan binnensmonds vloeken.

Reageer (1)

  • Morgenster

    Iedereen weet wat die twee gaan doen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen