Pov Gina,

Ik krijg een melding op mijn mobiel dat mainstreet iets heeft getweet snel pak ik mijn mobiel en begin te lezen tweetmainstreet: 'Stuur je leukste mainiacfoto in en win een weekend met ons naar Amsterdam'.
'DIT MOET IK WINNEN!!!' denk ik bij mezelf 'dan kan ik eindelijk Daan ontmoeten dat is mijn aller grootste droom!' 'Maar wat moet ik doen voor foto' ineens heb ik een geweldig plan. Ik begin foto's temaken en te knippen en te plakken inscannen en ook npg een tekst bij plakken en dan opsturen 'oh ik moet dit echt winnen, zou ik dan de enige zijn of zouden er meer meiden winnen?' "Gina stel jezelf niet zo veel vragen je zal toch nooit winnen en als ik zou winnen zou Daan me vast niet zien staan er zijn veel knappere meiden dan mij!" "Nee Gina postitief denken je kan dit ik tweet nog snel dat ik ook mee doe aan de actie en zie dat er nog veeel meer andere meiden meedoen. Ik reageer niet op de vraag of ik mijn foto will sturen ik legg mijn mobiel weg en zet de muziek aan en begin lekker naar mainstreet te luisteren ze zijn zo perfect! Zij betekenen alles voor me echt alles!!

Reageer (1)

  • lancyduif

    je schrijft echt goed!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen