|| Inge van Geffen ||

als ik om 4 thuis kom van school ga ik ff op twitter en lees iets geweldigs! @tweetmainstreet: 'Stuur je leukste mainiacfoto in en win een weekend met ons naar Amsterdam'. snel ren ik naar boven om mijn fotos van het concert in Paradiso te zoeken en uit te printen. als ze allemaal uit geprint zijn plak ik ze op mijn muur bij de rest van de poster. als alles hangt schrijf 'proud mainiac' op mijn wangen en vraag aan mijn vader om een foto te maken. als ze hem heeft gemaakt print ik ook deze weer uit via de computer. doe de foto op de post en hoop dat ik de wedstrijd ga winnen. niet dat ik ga winnen maar ik hoop het. "kom je eten Inge?" roept me vader chagerijnig. sinds dat mijn ouders zijn gescheiden is maar vader niet vrolijk te krijgen en heb ik soms zelfmoord neigingen. het was eerst erger maar door Mainstreet, Demi Lovato en mijn vriendinnen word het steeds minder. "ja kom er aan!" roep ik en ren de trap af. "wat eten we??" vraag ik nieuwsgierig. "lasagna" zegt me vader en zet een schaal dampende lasagna voor me neer. "lekker!" roep ik en pak me vork en begin uit de schaal te eten. dat is een gewoonte van mij en me vader, als we lasagna eten gebruiken we nooit borden, we eten gelijk uit de schaal. "hee! laat je een beetje voor mij over!" zegt mijn vader lachend, dit zijn de weinige moment dat mijn vader lacht. "jaa, dit?" zeg ik en hou me vork omhoog. "nee ik wil wel iets meer!" zegt mijn vader en wast zijn handen. "jammer dan, het is allemaal voor mij!" zeg ik lachend en eet verder. na een minuutje komt me vader ook mee eten. "heb je nog wat leuks gedaan?" "mwah, die foto van Mainstreet om de M&G te winnen was het leukst van deze dag." zeg ik en mijn vader knikt begrijpend. na het eten help ik me vader met afwassen en ga nog tv kijken. om een uur of 10 ga ik naar bed, ik moet morgen namelijk weer naar school. als ik op mijn kamer ben trek ik mijn pyama aan, ga in bed liggen en val al snel in een droomloze slaap.

Reageer (3)

  • pandabeerx

    Wiee doet de volgendeee ? haha

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Omgg jaa ik ben het helemaal metsammainiac eens de volgende moet snel schrijven!!!

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    OMG WIE IS ER AAN DE BEURT
    VERVLOEKTE CAPSLOCK

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen