Foto bij 7 - door Sabien

van sammainaic

Ik val geschrokken van de bank als de bel gaat. Ben blijkbaar inslaap gevallen. Ik ren naar de deur ik doe open en zie Silke en Britney staan. Ik laat ze binnen en loop naar de keuken. 'Wat te drinken' gil ik vanuit de keuken naar de woonkamer. 'COLA' gillen Silke en Britney tegelijk. Ik schenk twee glazen cola in en één glas water. Ik zet de glazen neer en plof naast Silke op de bank. 'Waar komen jullie eigenlijk voor' vraag ik. 'We zagen dat je niet mee deed aan de actie om Mainstreet te ontmoeten kom op je bent hartstikke goed met dat soort dingen weet je nog die Mainstreet kaart die je maakt te voor Lisa der verjaardag ze kan Mainstreet niet uit staat maar vond die kaart echt hartstikke leuk ook met dat geluidsfragmentje waar in ze gefeliciteerd zeiden. Als je Lisa al van Mainstreet kan laten houden dan win je dit echt met gemak' zegt Silke en Britney knikt dat ze der mee eens is. 'Ik weet het niet hoor meiden ik bedoel ik wist wat leuks met mijn nagels maar volgens mij win ik toch niet' zeg ik en kijk Silke en Britney aan. 'Doe dat me je nagels dan niet geschoten is altijd mis' zegt Silke. Ik kijk twijfelend naar beneden zal ik het wel of niet doen?

Reageer (3)

  • AgentNCD

    Leuk!!

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Super leuk schrijf morgen ochtend de volgende mijn nagels zijn nu nat xd xx

    1 decennium geleden
  • lancyduif

    jaaa, supergoed!!! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen