pov Gina

Ik zie dan mainstreet nog iets heeft getweet '@tweetmainstreet: We kiezen 4 inzendingen uit. Inzenden kan nog tot morgenmiddag. Al meer dan 100 inzendingen' "al zo veel dat ga ik never nooit winnen er zijn vast veel leukere foto's!" 'nee gina positief denken je kan dit winnen en je kan Daan wel ontmoeten!' als 'the world is mine' komt begin ik te dansen want daarop hebben we bij mij op de dansschool een dansje op. als dans dan kan ik alles vergeten dan voel ik me vrij. het liedje is afgelopen en ik plof weer op mijn bed neer. ik begin te dagdromen over Daan 'yes ik heb gewonnen daan komt me ophalen thuis en zoent me' Daan zal me nooit zoenen hij vind me toch niet knap. ik is al 10 uur notmaal slaap ik altijd heel laat maar als ik vroeg ga slapen is het eerder morgen en weet ik dus eerder of ik niet of wel heb gewonnen. ik loop naar de douche ik zet de douche aan en stap er onder de douche ik laat het water over mijn lichaam lopen en was me en mijn haar en stap daarna weer uit de douche. Ik droog mezelf af en stap in mijn pyama en poets mijn tanden. ik kam nog even mijn haren en ga daarnain mijn bed liggen en val ik in een droom over Daan Zwierink!

Reageer (2)

  • lancyduif

    superleuk

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    LEUK wie is de volgende die moet schrijven?
    Haha hoor wel als ik moet schrijven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen