Pov Gina

als we allemaal weer in de auto zitten zit ik naast Dan wat ik he-le-maal niet erg vond reiden we naar de volgende ik weet niet wie het is maar oke dat zien we wel. Ik hoor ze praten over het bloed van net "nou ik vond het wel eng hoor dat bloed hoe hart ben je wel niet gevallen!" "ahw ik bescherm je wel hoor" zegt Daan. ik bloos wat ik echt haat! de andere moeten er om lachen "waar woont de ander?" hoor ik silke zeggen " " amsterdam dus we moeten nog een stukje rijden" zegt william "nou wie wil er iets drinken of te eten want we zitten nog wel even hahah" zegt owen "uhmm hebben we cola en wat hebben we te eten?" zeg ik "maar natuuurlijk hebben we cola en we hebben chips lust je dat?" haha ja hoor dat lust ik geef maar" owen geeft me de zak met chips en een glas cola. ik leun tegen Daan aan waarna ze me allemaal aan kijken "ja wat we zitten hier nog wel ff dus ik dacht laat ik het mezelf maar gemakkelijk maken toch?" "jup das waar" "zie je ik heb altijd gelijk hahahah" "haha daan ze lijkt op jou je heeft ook kapsones*" "tsss kijk je uit owen!" zeggen Daan en ik te gelijk " wow wow rustig maar hoor hahah"

Reageer (3)

  • lancyduif

    leuk xx

    1 decennium geleden
  • pandabeerx

    Leeeuk ! Zal ik het volgende hoofdstukje schrijven ? Ik heb nu toch tijd!

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    Snel veder wie is de volgende

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen