Foto bij 22- Door Daniella

Als de limo aankomt rijden pak ik snel mijn tas en ren naar de auto. William pakt mijn tas over en ik ga naast Sabien zitten. Daan had mij alle namen vertelt geen idee waarom. Ik vind het echt heel leuk dat ik met mijn broer zijn vrienden en gelukkig ook nog anderen meiden naar centreparks gaan. Zo gaaf. Ik lach naar Daan als Gina nog wat meer tegen hem aan gaat zitten. Niet dat hij het erg vind. In tegendeel volgens mij vind hij het zelfs leuk net als Owen waar Sabien tegen aan zit. 'Dus waar ging het over' vraag ik als er een stilte valt. Ik kan echt niet tegen stilte zelfs niet als ik slaap dan praat ik volgens de jongens echt zo raar. Naja niks aan te doen. 'Ik heb eigenlijk geen idee waar het over ging volgens mij dat Sabien uit bed was gevallen' zegt Rein bedachtzaam. 'Ja oud onderwerp' zegt Sabien lachend. Ik schiet ook in de lach en al snel lachen we allemaal. 'Dus we gaan naar centrepraks huisje of kamperen' vraag ik als we later allemaal uit gelachen zijn. 'Huisje we gaan met zijn alle in één huisje' zegt Nils droog. Mensen echt weer iets voor hem. 'Okii de meiden en ik krijgen de grootste kamer' zeg ik lachend. 'Dat is niet eerlijk' zegt Rein gelijk. 'Dat is wel eerlijk hallo wij meiden hebben meer ruimte nodig'. 'Wat jij ruimte noemt je hebt net een tas volg gekregen omdat je bijna niks mee nam' zegt Daan gelijk weer terug. Zo gaat het nog een tijd je door maar uiteindelijk krijgen de meiden en ik de grootste kamer.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen