Ik zak op de bank en staar voor me uit. Het doet pijn dat Damon ons als niets ziet. Ik had gehoopt dat er iets meer tussen ons kon zijn.

'Salvatore!' Verbaasd kijk ik op als er een jongen binnen komt stormen. Een jongen die er niet zo slecht uit ziet.

Aan zijn houding te zien is hij vampier echter heeft hij een uitstraling va iemand begin 20. Hij heeft abnormale blauw paarse ogen, blonde langere haren waar wat bruine plukken tussen zitten alsof het lijkt dat hij het wilde verven maar halverwege heeft opgegeven. Zijn spieren tekenen af onder zijn shirt en al met al is het geen slecht plaatje.

De man kijkt naar mij en ik zie een mondhoek omhoog krullen in een speelse grijns. 'Dag schoonheid. Ik wist niet dat Stefan een vrouwelijk gezelschap zou hebben"Hij heeft er zelfs 2'

Ik besteed er verder geen aandacht aan en neem nog een slok. Hij was knap en leuk..tot hij zijn mond open deed. Wat een slechte en stomme stem bij zo'n goddelijk lichaam.

'Wat een verrassing Remi,wat kom je hier doen?!' Damon's sarcastische stem klinkt door de woonkamer en hij loopt naar mij toe. Hij zakt naast me neer en trekt me tegen zich aan. Alsof hij die Remi wil laten zien dat ik van hem ben...

'Het is gevonden Damon. De locatie van het veel gezochte wapen is gevonden. We zijn er bijna. We hebben bijna het wapen tegen de originals'

Reageer (1)

  • Morgenster

    Nu maar hopen dat ze er niet achter komen dat Chris het heeft.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen