Silke pov

"Wat zullen we vandaag eens doen?", vraagt William als we allemaal bij elkaar zijn.
Onmiddellijk gaan we door elkaar praten, zo hard dat er geen woord meer in te herkennen valt.
"Jongens, zo gaat het niet luuuuukkeeennn", schreeuwt Rein zangerig boven het lawaai uit. We moeten er allemaal om lachen.
"Ik wil eerst het domein verkennen", lacht Daniella.
Daan heeft haar een schouderklopje. "Jij wil ALTIJD eerst verkennen waar we zijn, dat was zo toen we in Italië waren, toen we met Owen weggingen en toen..."
William snoert hem de mond: "En jij Daan, wat wil jij?"
"Daan wil eten", zegt Rein terug zo zangerig.
"Ok, weet je wat, dan gaan we nu eten", stelt Sabien voor.
"Maar jongens, dan moeten we wel eerst inkopen doen", zegt William.
"Ik heb geen zin", zegt Daniella "Ik wil het domein verkennen"
"Ok, weet je wat, de helft van ons gaat inkopen doen en de andere helft gaat met Daniella het domein verkennen", stelt Daan voor.
"Jippie", grijnst Daniella en ze geeft haar broer een high five.
Het duurt nog al wat voor we besloten hebben wie wat zal doen, maar uiteindelijk hebben we een indeling.
Daan, Gina, Owen, Sabien en William gaan inkopen doen terwijl Nils, Britney, Daniella, Rein en ik het domein gaan verkennen.

Reageer (4)

  • APRILXXX

    Hij is echt leuk snel veder

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Hahah super leuk!!

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Leuk ! xx

    1 decennium geleden
  • pandabeerx

    Hij is leeeeuk !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen