'Waar ga je heen?' Ik ben al weer terug als Damon mijn koffers ziet staan. 'Ik ga weg, voor je mij ook nog vermoord als je dat wapen vind."Dat zal ik niet doen en dat weet je Chris."ja..maar je weet het probleem niet als je mijn familie dood."Die is?"Als een original sterft Damon,sterft de hele bloedlijn die hij gemaakt heeft. Als Klaus sterft, sterft iedere vampier die hij gemaakt heeft. Maar niet alleen de vampieren die hij heeft gemaakt. Als die vampier nieuwelingen heeft gemaakt sterven die ook en zo door tot die hele lijn vanuit klaus gestorven is."Dus als ik klaus dood...kan ik zelf ook dood gaan?!"En als jij gaat,ga ik ook..omdat jij me vampier hebt gemaakt'

Zwijgend staat Damon in de gang en ik loop naar de woonkamer. Ik vind al snel de rest op de bank en zak daar neer. 'Kunnen we nu al gaan? Ik wil hier weg' Elena knikt en loopt eerst naar de keuken waar Stefan heen is gegaan. Ik hoor ze zacht fluisteren en sta maar op. Mijn koffers zet ik alvast in mijn auto en mijn jas pak ik nog van de kapstok. 'Waar ga je wonen?"Bij mijn familie Damon'

Voor ik het goed en wel door heb heeft hij me tegen een muur geduwd en kijkt me aan. 'Kan ik je niet overhalen om te blijven?"Sorry Damon,nee' Hij bijt op zijn lip maar krijgt dan weer zijn normale scheve grijns waarop ik weet dat hij iets van plan is. 'Wat heb je nu weer voor een plan gesmeed in dat rare hoofd van je?!' Ik krijg geen gesproken antwoord maar weet al snel wat zijn plan is. Zijn lippen drukken op de mijne en zijn handen liggen in mijn nek. 'Krijg ik nog een laatste afscheid voor je gaat?"Ik ga niet lopen' Met een snelle beweging lig ik in zijn armen en hij tilt me naar boven. 'Zoals mevrouw wenst'

Reageer (1)

  • Morgenster

    Laat haar gaan als se wilt gaan.
    Ik haat Damon aan de ene kant, maar aan de andere kant moet je echt van hem houden.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen