Foto bij Femkes bedrog (door Rein)

Emmelyntje komt mijn kamer binnen.
'Femke bedriegt je met Daan', zegt ze. Ja, wat zal ze nu spelen? Krant?
'Echt waar, hoor!'
'Ik geloof je niet, Em'
'Je moet mij geloven, of teddybeer eet je op!'
'Jaja', zeg ik, niet overtuigd, maar ik word toch wat onzekerder. Stel je voor dat het waar is! Mijn beste vriend, hoe kan hij? En Femke?
'Ik weet het zeker', roept Emmelyntje vrolijk en ze begint te huppelen. Ik begin het te geloven en word helemaal onzeker. Mijn Femke!!! Alhoewel, ze is niet meer de mijne!! Dat mag ze vergeten! Met Daan dan nog! Emmetje loopt de kamer uit en Femke komt doodleuk binnen. Ik zit helemaal in tranen.
'He Reintje, wat is er? Kan ik je helpen?, vraagt ze. Ze weet nog niet dat ik het weet.
'Nee, ga weg! Wat is er overgebleven van jouw eeuwige trouw?'
'Wat heb ik gedaan? Ik hou van je, Rein!' Is ze nou echt zo stom om te denken dat ik naïef genoeg ben om haar te geloven? Ze doet alsof er niks is.
'Doe nou niet of je niks hebt met Daan!', schreeuw ik kwaad uit.
'Daan??????? Waaaaaaaaaat???? Rein, ik heb niks met hem. Geloof me alsjeblieft!!!! Ik weet niet waar je dit uithaalt!!!!', roept Femke uit. Even krijg ik de neiging haar te geloven maar die neiging duw ik gauw weg. Ze bedriegt mij!!!!!
'Ik geloof je niet. Ga naar Daan voor mijn part, maar laat mij met rust!!', schreeuw ik. Ze huilt en loopt mijn kamer uit. Ik mis haar nu al, mijn ogen puilen uit van de tranen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen