Foto bij 59.

Lieve lezers, weer een nieuw hoofdstukje voor jullie! (flower)
Gezien Alyssae bewusteloos is, zullen er nu wat meer stukjes vanuit een andere POV komen.
Hopelijk vinden jullie dat ook leuk. (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • LynnBlack

    Awh Thorin toch, sukkeltje, elfen, het zijn toch ook aparte wezens die je hooft enkel op hol weten te brengen! Absoluut geen goed gezelschap voor op avontuur mee te gaan en toch kunnen we niet zonder! ;p

    hahah prachtig hoofdstukje, zo schattig hoe Kili zo beschermend over haar doet!
    Snel verder pleasee?

    1 decennium geleden
  • Deviating

    Net zoals al dje reacties onder die van mij:
    Dit verhaal is geweldig en ik ben zoooo jaloers op jou schrijfstijl! Echt, ik wou dat ik zo kon schrijven...

    1 decennium geleden
  • Frey_

    Ik vind het net zoals de anderen dat je vanuit Thorin kan schrijven en ons gewoon hetzelfde beeld kan laten houden van hem. Je kan zijn gevoelens, gedachtes en handelingen in het idee dat Tolkien heeft bedacht houden, en dat is heel erg knap! Want dat is het lastige van al bestaande personages, je moet goed weten hoe ze denken. En ik ben er van overtuigd dat jij heel goed weet hoe Thorin denkt :Y)

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Ik vraag me iets af, hoe kunnen ze in godsnaam zoenen?
    Moet Thorin op een krukje ofzo gaan staan?

    Haha, zie dat al helemaal voor me. Thorin die op een krukje staat op zo bij de lippen van Allysae te komen ^^

    1 decennium geleden
  • Bohemian

    Arme Thorin, het moet echt lastig zijn om je af en toe (vrij vaak) als een autoritaire imbeciel te gedragen.
    Wel een smexy imbeciel... met een ongelooflijk, sexy, lage stem...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen