Foto bij 59.

Lieve lezers, weer een nieuw hoofdstukje voor jullie! (flower)
Gezien Alyssae bewusteloos is, zullen er nu wat meer stukjes vanuit een andere POV komen.
Hopelijk vinden jullie dat ook leuk. (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Lucem

    Net als Elmorria zei, wekt het sterke jaloezie op bij mij hoe je schrijft. Ik kan niet eens normaal van de ene emotie naar de ander overlopen, of iets zo schrijven dat gedachtes de meeste ruimte in beslag neemt en het toch nog zo leuk blijft om te lezen. Naja, leuk niet altijd. Bifurs dood was vreselijk om te lezen, maar ik wilde toen zo graag doorlezen! En dat kan echt alleen jij. Je verhaal is gewoon geweldig! Ik hoop echt dat ik ooit ook zo kan schrijven.
    En ik heb nu wel een beetje medelijden met Thorin. Hij zit echt verstrikt in zijn eigen gedachtes volgens mij. Ik hoop trouwens dat Alyssea en Dwalin snel weer op hun eigen voeten kunnen lopen.
    Echt super verhaal!
    Snel verder please.

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Hahaha =P Mannen :Y)
    Snel verder! <33333

    1 decennium geleden
  • Voiles

    whaa ik ben zo jaloers op je verhaal xD
    Je schrijft zo mooi in detail :Y)
    bij mij gaat het zo irritant van: vervolgens, lachend, grinnikend, de volgende ochtend.
    Eerst zijn ze aan het slapen en dan pats boem zitten ze weer op de pony.
    Ja, je wekt jaloezie op bij mij(cat)

    1 decennium geleden
  • Frerin

    dit is echt super!!!
    ze moet wakker worden en je moet veder vandaag nog!!! want morgen ben ik de hele dag weg en kan niks lezen :(
    en ikkan niet langer wachten!

    1 decennium geleden
  • Aire

    N'awh, ik krijg toch een beetje medelijden met Thorin. (bloos)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen