Ik zit op de laptop van mijn ouders
geen foto xD
even een snelle nog voordat ik naar de stad ga
ens orry dat het zo lang duurt, maar ik heb er ook helemaal geen zin meer in als ik geen boeiende reacties krijg. Dus ik wil leuke reacties. Als ik meer reacties krijg met 'verder' of 'snel verder' dan kap ik ermee.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Nelinuh

    Goed van Bill dat hij nu wel heeft geluisterd. Nu alleen noch dat probleem van Annemijn oplossen.....

    Ga je snel verder??
    Xx

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    ppss..
    leuk genoeg om verder te gaan???

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    ps.
    leuke reactie?

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Awh,Bill is echt een lief schatje.^^
    En Tom is en blijft gewoon geweldig.Wat ie ook doet een zegt.:'D

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    Ik schud mijn hoofd en ga samen met Annemijn in de keuken zitten. "Lekker rondje gelopen?" Vraag ik aan haar. Ze zucht afwezig. "Tja. Ja, eigenlijk wel." ze zit ergens mee... dus dan ben ik niet de enige met problemen! Gelukkig maar..

    OOOOHHHHHHHHH IK ZIT ERGENS MEE EN IK WIL WETEN WAT!!!!!!!!!!!!!!!!! ooohhhhh ik weet het al......ik wil graag samen wonen met Gustav maar hij wil het nog niet en dat vindt ik niet leuk x)

    maar jij moet heel erg snel verder gaan jij want anders doe ik je wat aan dat weet je ik ga dan dreigen en dat wil je niet dat wil je niet dat wil je niet dat wil je niet.....x)


    XoX.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen