Ik stap boos richting de uitgang. Damon pakt me bij mijn pols. 'Damon, opdonderen nu!' zeg ik dreigend en hij grijnst enkel 'Je was makkelijk te vinden, weet je dat?' en ik kijk hem kil aan 'Je bent makkelijk te doden, weet je dat?' bijt ik hem toe en hij kijkt me even verbaasd aan, maar trekt dan weer een grijns 'Dat zou jij nooit doen Chris''Oh nee, nou let maar eens op!' en ik geef hem een harde duw terug de dansvloer op. Damon word gevloerd door een andere vampier, die er al snel bovenop springt 'Doe met hem wat jullie willen, maar laat hem in leven' zeg ik enkel en ik loop richting de uitgang. Al snel hoor ik het gevecht achter me groter worden en ik wil nog even om kijken, maar ik loop stug door 'Chris, luister alsjeblieft naar me' hoor ik ineens de stem van Stefan links van me en ik kijk opzij 'En waarom zou ik dat doen!?''Omdat ik Damon niet ben' Daar heeft hij een punt. Ik pak zijn mouw, trek hem mee naar buiten en sluit de deur achter me 'je hebt 5 minuten' zeg ik, terwijl ik mijn armen over elkaar heen leg 'Chris, het is niet wat je denkt''Oh niet?' zeg ik sarcastisch 'Damon is dom geweest''Waneer is hij dat niet?''Ok, daar heb je gelijk in, maar Christina, we zijn hier alleen om je te waarschuwen' en ik kijk hem achterdochtig aan 'Waarschuwen? Waarvoor dan?' zeg ik voorzichtig 'We zijn er achter gekomen dat Klaus iets van plan is met het wapen' en ik rol met mijn ogen 'Natuurlijk! Klaus die iets van plan is met het wapen waarmee je zelfs een Original kan doden. Geloof je het zelf?''Ik meen het Christina. Wij zijn er ook nog niet achter wat hij er precies mee wil doen, maar we zijn bang dat het slecht gaat af lopen''En ik zou je geloven omdat?''Omdat ik het ben Christina. Stefan''Het broertje van Damon. Hoe weet ik dat Damon je niet gezegd heeft dat jij dit tegen mij moet zeggen zodat hij zijn gang kan gaan en ik het allemaal wel prima vind!?''Rustig Christina, zo bedoelde ik''Ik ben een beetje klaar met de gebroeders Salvatore Stefan. Verlaat dit stadje''Alsjeblieft Chris''Ik heb genoeg gehoord. Ga, en neem die onruststoker met je mee''Ik, een onruststoker? Jij duwt me de de dansvloer op tussen twintig boze vampiers' zegt hij spottend en ik draai me om. Damon komt op ons af gelopen en gaat naast Stefan staan 'Heb je het haar verteld?''Natuurlijk' en Damon kijkt me aan 'Dat wil nog niet zeggen dat ik jullie geloof''Chris, doe niet zo dom' zegt hij terwijl hij met zijn ogen rolt 'Jij weet net zo goed als ik dat wij gelijk hebben. Punt' en hij komt op me af gelopen 'Blijf bij me uit de buurt''Prima, wat jij wil. Maar niet bij ons aan komen kloppen als je in de problemen zit''Wees maar niet bang. Ik zal niet meer naar jullie komen. Daarvoor heb je teveel verpest Damon'

Reageer (2)

  • MiszMetal

    Aaahh jaa een dat-heb-ik-over-het-hoofd-gezien foutje :p

    Dankje! ^^

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    buurt''Prima, wat jij wil. Maar niet bij ons aan komen kloppen als je in de problemen zit''Ben maar niet bang. Ik zal niet meer naar jullie komen. Daarvoor heb je teveel verpest Damon'

    Maar klinkt, het volgende niet beter?
    buurt''Prima, wat jij wil. Maar niet bij ons aan komen kloppen als je in de problemen zit''Wees maar niet bang. Ik zal niet meer naar jullie komen. Daarvoor heb je teveel verpest Damon'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen