‘Wat doe jij hier!’ Gromde ze vijandig tegen Leah. Leah keek verbaasd van Jenna naar mij. ‘Ik snap er echt niets meer van!’ Toen viel haar mond open. ‘Het verdrag...’ Fluisterde ze. Ik had echt geen idee wat er zou gebeuren. ‘Waarover heb je het Leah?’ Vroeg ik op mijn hoede. Leah had moeite met haar ogen van Jenna haar ogen af te houden. ‘Haar ogen!’ Zei ze opgewonden. ‘Haar ogen zijn rood!’ Ik keek behoedzaam naar Jenna. Leah had gelijk. Jenna haar ogen waren rood. Maar dat wist ik al.
Leah zuchtte toen ze me zag kijken. ‘Het verdrag Alex!’ Riep ze. ‘Haar ogen zijn rood! Ze heeft mensenbloed gedronken!’ Er begon stilaan iets bij me op te borrelen. Leah ging verder. ‘Ze heeft het verdrag geschonden!’ Ze grijnsde. ‘Jij gaat er zo aan!’ Mompelde ze terwijl in de struiken wou springen. Om de rest te gaan halen waarschijnlijk.
Toen ging het heel snel. Jenna’s ogen flikkerden even. Toen leek het alsof ze in een vloeiende beweging 10 meter verder stond. Ze greep Leah langs achter vast en gooide haar tegen een boom. De stam trilde en Leah viel direct naar beneden. Ze sprong verward op en wou weglopen. Maar Jenna versperde haar altijd de weg als ze wou wegduiken. ‘Hoepel op bloedzuiger!’ Siste ze gevaarlijk.


Ok ff reclame make vr mijn nieuwe story. Hij is Harry Potter gerelateerd. en noemt Harry Potter and Horcrux number eight. Vertaald: Harry Potter en Gruzlement Nummer 8. Kijk gewoo even of je em leuk vind, zou echt cool zijn ^^

tanx <333


http://www.quizlet.nl/stories/11329/harry-potter-and-horcrux-number-eight/

Reageer (5)

  • Recidivism

    mooi

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SUPER SUPER (H)U

    1 decennium geleden
  • Greenlight

    Verder!!! En zou je me miss willen waarschuwen :$ want je story is echt spannend!

    Xx Demi

    1 decennium geleden
  • MissBlackx3

    Verder <33

    Ben al fan van je ander verhaltjeeh x)

    1 decennium geleden
  • Kaulitzi

    verderrrr!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen