'Maargoed, wat moeten we hier nou mee dan? Dat beest word echt gigantisch en die kun je echt niet zomaar verbergen' verzucht Rebekah en ik grinnik 'Daar heeft ze wel een punt Nik' en ik kijk over mijn schouder naar Nik, die tegen de muur leunt 'Ik heb echt geen idee wat we hier mee moeten Nik. Help me' zeg ik licht hulpeloos, maar Nik trekt alleen maar een grotere grijns 'Dat is aan jou om uit te zoeken. Het ene mormel heeft immers het andere mormel uit gekozen''Nik, ik zweer het je. Let op je woorden' grom ik en hij lacht schamper 'Het spijt me Chris, maar dit is echt-' en ik draai me met een boos gezicht om 'Nik!''Sorry' zegt hij met zijn handen in de lucht en loopt terug naar boven 'Goedzo' mompel ik en ik kijk naar Elijah 'Elijah, jij bent de wijste hier. Wat moeten we hiermee doen?' en hij kijkt van Rebekah naar mij en terug 'Ik ga onderzoeken wat ik hier over kan vinden''Klinkt als een goed plan Elijah' en ik kijk naar Rebekah 'Bekka?''Ja?''Zou je alsjeblieft voor me naar boven willen lopen en mijn telefoon willen pakken?' en ze trekt een wenkbrauw op 'En waarom zou ik dat doen?''Omdat ik anders niet kan bellen Bekka?' zeg ik droog en ze zucht 'Ik ben zo terug' en ze loopt naar boven 'Elijah, zoek dit alsjeblieft uit, want hoe schattig ik dat kleine ding op mijn schouder ook vind, ik wil ook graag weten wat dit schatje allemaal in zijn mars heeft''I am on it' en Rebekah komt naar beneden 'Je telefoon' en ze reikt hem aan 'Dankje Bekka, je bent een schat' en ik pak hem aan. Ze kijkt naar Elijah en knikt naar boven 'We hebben visite trouwens''Oh? En wie mag dat zijn dan?''Ik heb geen idee, maar als je dorst heb moet je mee naar boven komen' zegt ze met een knipoog en Elijah knikt licht naar me 'Excuseer me zus' en ik rol met mijn ogen. Elijah kan soms net even te statig zijn 'Bewaar wat voor mij' zeg ik enkel en Rebekah grinnikt 'Dan moet je maar naar boven komen' en ze lopen de trap op. Ik zucht zacht en ga zachtjes over de kop van het draakje 'Ik ga je… Fluffy noemen' grinnik ik en het draakje maakt een hoog, piepend geluidje 'Sssst, stil nou. Ik ga even bellen' en ik typ het nummer van Stefan in 'Stefan, hoi. Is Damon in de buurt? Niet? Ik heb een vraag aan je...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen