Foto bij 1 Tear

Het zal allemaal Niall Horan zijn anders word het hier vermeld. Dit zal een shortstory worden maar ik ga proberen minstens 1000 woorden per hoofdstuk.

'Niall, Niall word je wakker we hebben een dagje vrij en gaan naar de stad' hoor ik Louis zijn hoge stem in mijn oren dringen en als een oermens rek ik me uit. Louis staat grinnikend te kijken. 'Lekker geslapen' vraagt hij en doet de gordijnen open. IK doe snel een hand voor mijn ogen en knik daarna. 'Heerlijk' antwoord ik hem. IK begin me op dooie gemak om te kleden 'Ni Hazz heeft eitjes als ontbijt gemaakt' als een gek trek ik mijn shirt over mijn hoofd terwijl ik de trap af probeer te lopen en bijna gaat dit mis. Maar ik rook al eitjes en ik had honger dus loop snel verder. "Morguh' mompel ik en plof neer en pak gelijk een eitje.
Hongerig eet ik het eitje op en glimlach.

Al snel zijn we alle vijf klaar. We hadden nu een klein weekje LA met zijn vijven gehad en het was erg gezellig geweest. Morgen zouden we gaan vliegen naar Europa om daar het eerste gedeelte van de tour te gaan doen. We wandelen met zijn alle naar buiten en ik begin te lachen als Lou en Hazz arm in arm lopen. 'Ohmygod Larry is real' zeg ik zacht roepend op een fangirl toon en we moeten allemaal lachen. We wandelen in de richting van het centrum om nog wat te shoppen voor tijdens de tour. Achter ons hoor ik ineens gegil en snikken en we draaien ons om en zien drie meiden. 'Oh my god ze zijn het echt Lies' snikt een van de meiden en we begrepen gelijk dat het fans waren. Ik hoor Louis even zuchten wat ik begreep. Louis shopte graag en we wisten dat binnen nu en tien minuten heel het centrum vol kon staan. 'Mogen we op de foto met jullie?' vragen ze en kijken ons smekend aan. We kijken elkaar even aan en knikken dan. 'Is goed hoor' De eerste twee komen bij ons staan. 'Niall stapje opzij' zegt ze dus ik stap in de richting van de jongens, anders viel ik blijkbaar buiten de foto. Ik grijns naar de camera maar het meisje schud haar hoofd 'andere kant op, we willen jou er niet op' zegt en. Ik slik even en kijk omlaag en stap opzij. Ik neem even diep adem en glimlach maar gewoon verder. Ze wilde niet met mij, ze vonden dat ik niet One Direction waardig ben. Ik zie Zayn me even medelevend aankijken en let daarna op de camera. De meiden nemen meerdere foto's en ik pak maar mijn mobiel zodat ik wat te doen heb. Ik wist niet goed hoe ik me dan moest gedragen op deze momenten. Gelukkig zijn ze al snel klaar en kunnen wij verder. 'Gaat het Niall' vraagt Zayn en ik knik. 'Ieder heeft zo zijn favoriet' glimlach ik nep maar wel vol overtuiging. Zayn knikt en lijkt het te geloven door mijn glimlach. We lopen verder en gaan een grote winkel in. Al snel heb ik een paar shirts, broeken en truien. IK loop een hokje in en kleed me om. Ik kijk even kort naar mijn lichaam in de spiegel als mijn shirt uit is. Ik zucht diep, ik snapte dat die meiden niks in me zagen. Harry en Louis hadden tattoo's om hun lichaam te versieren, Liam was stik gespierd en Zayn was mooi gebruind. Ze hadden allemaal een flinke sixpack en een pak spieren. En ik.., ik had geen tattoo's, ik was niet zo gespierd als hun en ik was spierwit door mijn afkomst.. 'Niall zit je vast in je trui' hoor ik Louis zijn stem hard lachend door de winkel schallen. Ik kleur rood en trek snel een trui aan. 'Tadaaaa' show ik hem. 'ohh die staat je echt leuk' hoor ik Harry kirren en ik gniffel. Als ik alles gepast heb betaal ik netjes alles. 'zullen we zo wat koffie gaan drinken in Starbucks' stel ik voor. De rest knikt van ja en we lopen de winkel in. Al snel vinden we een Starbucks en ik neem de bestelling op me. Terwijl de rest boven een plekje uitzoekt wacht ik tot ze opgenoemd worden. Natuurlijk hadden we andere namen genomen omdat het anders een grote hectiek ging worden. Ik krap door mijn muts even aan mijn haren en hoofd en al snel zijn de namen opgeroepen. Ik wandel naar de balie en neem het mee. Ik wandel naar boven en zie dat we een privé plekje gekregen hebben en zet dus snel mijn muts weer af. Het was lente en veel te warm maar het moest wel. Ik doe het deurtje open en geef iedereen zijn beker koffie en deel de muffins uit die ik erbij genomen had en plof daarna in één van de vele luxe stoelen. Ik doe het papiertje van mijn muffin en neem een hapje en verrukkelijk glimlach ik breed. 'Loueh you idiot' hoor ik Zayn ineens en ik kijk op. IK begin hard te lachen als Zayn's gezicht vol koffie hangt en Louis luidruchtig aan het lachen is. Ik begin mee te lachen en pruilend kijkt Zayn me aan. 'lach je me nou gewoon uit' vrolijk knik ik en geef hem een servetje voor zijn gezicht te poetsen en ik grinnik. Uiteindelijk is Louis uitgelachen en we kijken hem aan. 'waaaat' zegt hij vrolijk en ik begin weer te grinniken. Na het lachen eet ik mijn muffin verder en ik drink mijn beker koffie met slagroom leeg en glimalch tevreden. 'Dat was goeie spul' gniffel ik. 'Gaan we nog even naar de Nike winkel?' pruilt Liam en ik knik. "Ik wil nog een nieuwe pet en schoenen' grijns ik blij. 'Niall je kast is al vol' gaat Harry lachend ertegen in. Ik haal mijn schouders op 'een extra kan nooit kwaad' zeg ik alsof het dan goed is. Ik had zeven planken met sneakers en zes met petten. 'Dat zeg je elke keer hoeveel paar extra heb je al wel niet' gniffelt hij en ik haal mijn schouders op. ' Lads wel een beetje snel over een twintig minuten moeten we terug bij het hotel zijn om de spullen te pakken voor het vliegtuig' zegt Liam en we knikken braaf. 'komt goed Li maak je geen zorgen' stel ik hem gerust. Een spottend lachje verlaat zijn mond. 'Altijd gebeurd er iets waardoor we het maar net wel halen' grinnikt Liam en lachend lopen we weer naar buiten.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Echt heel leuk om te lezen :)

    6 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Ja die meiden zijn raar! Als ik met hun op de foto ga dwing ik Niall ok ook op de foto testaan. En trouwens je kan toch geen echte fan zijn terwijl je een bandlid haat?

    8 jaar geleden
  • Manonxxx

    Echt Leuk.
    Die meiden zijn echt dom.
    Gek in hun kop.

    Xx.

    1 decennium geleden
  • natuurix

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen