Foto bij 5 Tears

sorry voor het wachten maar ik ben nogal in love..... Nog geen relatie maar de jongen waarop ik ben vind mij ook leuk

Ik loop naar mijn koffer en zoek even en zie al snel een foto van mijn familie en glimlach eventjes. Snel stop ik hem weg en bedenk dat ik nog eten moest kopen aangezien het mijn beurt was. Ik vloek even en pak mijn mobiel en ga op de bank liggen. 'Lou wil je voor mij boodschappen doen? Dan neem ik jou beurt voor Vrijdag in' sms ik snel. Ik krijg terug dat het goed is en dat hij de boodschappen zou doen. Ik zet de tv aan en verveeld kijk ik ernaar. Mijn mobiel gaat weer af en ik open het sms'je. 'Hoe zwaar ben je?' staat erin. Ik zucht even en sms mijn gewicht terug en de vraag hoezo. Al snel krijg ik antwoord en mijn ogen vergrootte zich. Wauw gingen ze serieus me wegen om te kijken of ik wel gestopt was met eten.. blijkbaar wel.

Paar uur later

'Kom Ni we moeten naar het concert gebouw' zegt Liam en ik sta op en knik. IK had tegen de jongens gezegd dat ik al had gegeten. Ik had een bord vuil gemaakt en een half brood aan de vogels gevoerd. 'gaat het weer een beetje Niall?' Zayn kijkt bezorgd naar me en ik knik. "ik heb gegeten en wat geslapen' zeg ik liegend maar wel overtuigend. Hij knikt en ik doe mijn jasje aan en we gaan naar buiten. Snel loop ik langs de fans en Zayn glimlacht even en knikt dat hij het begrijpt. Binnen zucht ik kort doordat een lichte hoofdpijn ontstond en leg mijn zonnebril neer. Ik loop naar de kledingrek met mijn naam en ik kleed me om. Als ik in een wit shirt, blauw bloesje , zwarte chinno en witte supra's sta loop ik naar Lou en plof neer zodat ze aan mijn haar kan beginnen. 'zal ik je haren wassen? we hebben nog genoeg tijd' stelt ze voor en ik knik. 'Tuurlijk dat is goed' glimlach ik naar haar. Ik vond dat zo lekker als mensen in of aan mijn haar zaten. Ze draait de stoel naar achter en legt een handdoek over mijn schouders neer en doet de kraan aan. Ik sluit mijn ogen en geniet als ze mijn haren nat maakt en ze schoon wast. Na twee keer shampoo droogt ze mijn haar en begint het goed te föhnen in het model, oftewel omhoog in een kuif. Als ze daarmee klaar is stuurt ze me naar de visagie omdat Zayn er aan komt. Ik begroet het vrouwtje die de make up altijd doet en plof weer in de stoel. Ik sluit mijn ogen en mond en al snel voel ik de poederkwastjes en allerlei zooi op mijn huid. 'Zo dan zie je wat minder bleek' glimlacht ze. 'dankje' zeg ik en ga naar de kleedkamers en begroet de rest. Ik pak een flesje water omdat ik me wat licht voelde in mijn hoofd. Ik gaap even en na een paar minuten hoor ik dat we op mogen. Ik sta op en neem mijn plek in als ik mijn gitaar en microfoon heb. De microfoon zit vast aan mijn oor zodat ik naast gitaarspelen ook kon zingen. We springen het podium op en we gaan zitten voor Little Things. Ik glimlach breed en begin met spelen. Netjes zing ik mijn achtergrond stukje bij Harry en maak me klaar voor mijn solo. 'You'll never love yourself' begin ik maar ik merk dat er geen duidelijk geluid meer uit komt. Gelijk weet ik hoe het kan komen, ze hebben mijn geluid uit gezet. Ik frons even en zie Louis naast me ook fronsen en dapper zing en speel ik door. De fans zingen gewoon vrolijk door en Louis schuift snel door waardoor ik nog net mijn laatste paar zinnen wel mee kan zingen en zucht daarna even en merk dat mijn geluid gewoon weer uitstaat alsof er even in de microfoon wat mis ging. We springen op voor het volgende nummer en ik merk dat ik wat wankel. Louis kletst wat tegen het publiek en roept dat You and I het volgende nummer is. Ik zie wat vlakke vlekjes en let daarom niet echt op omdat ik mijn evenwicht zoek en mis zo mijn opening ervan. Bezorgd kijken ze me even aan . Ik waai het simpel weg en ga naast ze staan en zing mee. 'you're ok' vraagt Liam me en ik knik 'beetje duizelig' mompel ik. Hij knikt en gooit een flesje water naar me waar ik een flinke slok uit neem en ik plof op het trapje wat omhoog leid.

Met een zucht ren ik mee naar achter. 'Gaat het?' Lou kijkt bezorgd naar me en ik knik. 'Beetje duizelig' zeg ik zacht. 'Je ziet helemaal bleek kom hier snel' zegt ze en sleurt me snel mee en begint mijn huid bruiner te maken. 'ZO perfect nu omkleden en weg wezen' grijnst ze en geeft me een duwtje. Ik grinnik even en ren snel naar mijn kleding en doe het aan. Daarna ren ik gelijk door het podium op. De fans krijsen weer hun longen uit hun lijf en ik pak mijn gitaar en plof neer. Ik gaap even snel en sta weer op ineens vol energie. Ik begin te spelen Rock Me. Vol energie raak ik de juiste snaren aan van de elektrische gitaar. De geluiden weerkaatsen in de grote zaal en ik grijns vrolijk en zing netjes mijn stukjes. Al veel te snel zijn we klaar en rennen we het podium af. We rennen bezweet gelijk naar de bus. Paul rent met me mee en grijnst vrolijk. 'wat een krijsers' roept hij en ik gniffel even en knik. Ik spring de bus in en plof in de bus naast Liam op de bank. Met mijn shirt die ik uittrek veeg ik het zweet van mijn gezicht en onder mijn oksels vandaan. Ik loop naar de kast en trek mijn broek uit en stop het in de wasmand. Ik pak mijn bus deodorant en begin met spuiten. Ik hoest even door de hoeveelheid dat ik spuit en trek daarna mijn OnePiece aan. Daarna loop ik weer terug en plof naast Liam terug. 'je stinkt' zeg ik droog en ik hoor Louis lachen.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Ik geraak verslaaft aan je verhaal is dat erg? xD

    6 jaar geleden
  • natuurix

    snel verder
    ik ben een beetje (heel erg) verslaaaft aan je verhaal
    kan dat?

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Poor Nialler.

    Xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen