Foto bij 6 Tears

Zayn Malik

Een superdankje voor de gene die steeds van die lieve berichtjes achterlaat!!
Binnenkort komt er even nog geen hoofdstuk, ik heb met dansen een trap tegen mijn vingers gehad en wss is mijn pink gekneusd dus typen doet pijn

Ik grinnik even door Niall zijn opmerking over Liam en Liam zijn gezicht. Hij sprong op en spuit een flinke lading deodorant onder zijn oksels en ik gniffel weer even. 'Ik ga naar bed jongens' zegt Niall. Hij geeft zoals gewoonlijk ons allemaal een knuffel en verlaat de woonkamerruimte. Liam kijkt hem bezorgd na. 'Er is iets met hem, hij eet amper, is minder vrolijk, zelfs nu eet hij niets' zegt Liam nadenkend wat een frons boven zijn ogen veroorzaakte. Ik denk na en knik. 'Als je weinig eet raak je duizelig enzo en hij zag er niet echt fit uit' mompel ik zachtjes. 'Zou hij, misschien is hij aan het afvallen en veel aan het sporten' zeg ik zachtjes. Harry knikt bedenkelijk 'Maar waarom' komt er uit zijn mond. IK denk weer even na 'ehm misschien omdat hij .' Ik word onderbroken door Louis. 'Kijk op Twitter, trending topics dan weet je het gelijk' zegt hij zachtjes en ergens klonk het ook gebroken. Ik pak mijn mobiel en ga gelijk naar Twitter. Ik open de trending topics en ik schrik. 'wat is dit' zeg ik zachtjes. Met grote ogen lees ik het.

Niall should go away, he's fat and can't sing
Fuck Niall and his dumb hair and face, it's a pig not a human
. IK bijt hard op mijn lip, hoe moest dit wel niet voor Niall zijn. Hij was zo onzeker als wat en hij trok zich zoveel aan van fans en het management. Het was gewoon een wereldwijde trending topic om hem hier weg uit te krijgen. Ik open een berichtje en begin met typen. I'm sorry but how dare you to call yourself a fan or a Directioner, If you are, you don't hate our brother Niall. It's five of us or none of us... Your choice en ik druk op het knopje verzenden. De eikels hoe durfde ze. Tuurlijk altijd waren er wel een paar die iemand niet mochten en haat stuurde maar om met zoveel tegelijk tegen Niall door te gaan was gewoon laag. Iedereen wist hoe kwetsbaar hij was en hoeveel hij zich er van aan trok. 'dat is dat slaat nergens op' zeg ik zachtjes tegen de rest en ik zie dat de rest ook aardig geschrokken is. 'We moeten morgen met hem praten en in het concert er wat van zeggen' stel ik voor. Ik kijk de rest aan en ze knikken 'ja dat gaan we doen en we zingen Little Things voor Niall' glimlacht Louis. We knikken instemmend. Ik glimlach 'wie wilt er wat drinken?'vraag ik en ze knikken. 'ja en wat' grinnik ik. 'Biertje, biertje cola, biertje' roept Louis voor ons en ik gniffel. In het keukentje pak ik drie biertjes en een cola en loop terug. Ik neem een slok en zet het flesje in een houdertje die in het tafeltje gemaakt is zodat niets omvalt. 'chips erbij?' stel ik voor en iedereen knikt weer. Ik loop terug en hoor een snik geluid. Ik roep dat Lou moet vangen en gooi de zak en loop daarna naar de kamers. Als ik voor dat deurtje sta hoor ik harder gesnik. 'Niall?' vraag ik bezorgd en gelijk is het stil. Ik loop de slaapruimte in en voorzichtig open ik het gordijntje bij Niall zijn bed. Ik zie dat zijn ogen dicht zijn maar zijn wangen zijn rood en zijn borst gaat onregelmatig. 'Nialler ik weet dat je slaapt en ik weet wat er mis is' zeg ik zacht. 'Dat kan niet' zegt hij en ik zie dat hij schrikt waardoor zijn ogen open schieten. Ik doe het teken dat hij moet opschuiven en kruip naast hem. '; Ik heb het ook op Twitter gezien, het kan zo niet Niall we gaan morgen er wat van zeggen' zeg ik en sla mijn armen om hem heen. Hij kruipt stevig tegen me aan en snikt zachtjes. 'sorry' mompelt hij. Ik zucht 'je hoeft daar geen sorry voor te zeggen' Ik wrijf door zijn haren wetend dat hij dat lekker vond. 'Ze kunnen het gewoon niet maken om zo te doen tegen je Ni, maar één ding, je bent goed zoals je bent, ga alsjeblieft niet afvallen' zeg ik hem. Ik voel hoe hij even verstijfd onder me. 'dat is niet dat doe ik niet' zegt hij vlug, te vlug. 'Niall je moet eens leren hoe je moet liegen' gniffel ik en ik zie zijn wangen knal rood worden. 'Ni je hoeft het me niet te vertellen maar weet dat ik en de lads er voor je zijn okay? en verander je niet door de fans of door wie dan ook. Je bent perfect zoals je bent' zeg ik hem bemoedigend. Ik voel hoe zijn wangen indeuken door een klein glimlachje. 'Dankje Zayn maar het zit meer ingewikkeld' zucht hij verdrietig. Ik wrijf over zijn rug 'shh denk er maar niet over na, ga maar lekker slapen oké ik blijf wel bij je' zeg ik hem en glimlach even zachtjes.'Dankje ' mompelt hij weer maar dit keer slaperig. Ik merk hoe zijn ademhaling langzamer en zwaarder gaat en zijn lijf zich helemaal ontspant wat me weer laat glimlachen. 'Zayn gaat alles goed?' vraagt Liam zachtjes en ik knik. 'Hij heeft gezegd dat het ingewikkelder zit' zeg ik zachtjes terug. 'Maar laat Lou of Hazz mijn biertje maar opdrinken ik blijf bij hem dat wilde hij graag' zeg ik zachtjes en hij knikt weer. ' Weltrusten mate' zegt Liam en ik hoor hem terug lopen. Het deurtje gaat dicht en ik glimlach weer even. Langzaam voel ik mijn oogleden ook weer zwaar worden en mijn ademhaling gaat gelijk met mijn beste vriend en broertje. Ik sukkel in slaap met Niall tegen me aangeplakt.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    aAAAhhhhwwww schatttig

    6 jaar geleden
  • Manonxxx

    Aaaaaahw.

    Zayn is lief voor Niall. Xxx

    1 decennium geleden
  • natuurix

    aah wat schattig naast het fijt dat niall huilt dan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen