Foto bij 7 Tears

Niall Horan

sorry dat dit zo kort is maar mijn vinger zit nog steeds in tape en typen doet een vreselijke pijn, daarbij gaat het met mij zelf weer minder door een flinke inzinking en het enigste wat me momenteel nog echt op de been houd is eigenlijk het 1D concert. Ik ben nu ook door mijn voorraad heen dus alvast sorry als ik niet post

Langzaam word ik wakker van de hitte en voel een paar armen om me heen en ik kijk even verbaasd. Ik glimlach vertederd als ik Zayn zie liggen en alles van gister kom terug. Het management zal niet bepaald blij worden als ze erachter komen dat ik dingen heb losgelaten. Ik besluit dat ik met Micheal onze trainer ga sporten. Voorzichtig bevrijd ik me uit zijn omhelzing en onhandig kruip ik uit het bed. Maar door dat ik over Zayn moet klimmen en het tweede hoge bed heb donder ik een stukje naar beneden op mijn knieën. Bang kijk ik op of Zayn wakker is geworden maar die slaapt gelukkig. Ik wrijf kort over mijn knie en pak daarna een witte sportbroek en trek een tanktop aan. Ik pak een flesje water en hongerig werk ik een boterham kaal naar binnen. We stonden inderdaad zoals verwacht weer stil op het plek. Als het goed was zouden we in Duitsland zijn maar ik wist het niet helemaal zeker. IK loop naar de andere bus en zie dat iedereen al wakker is. 'Goedemorgen, Micheal ga je mee hardlopen?' vraag ik hem. Hij knikt vrolijk. 'Ik kleed me even om, vergeet je niet je knieband aan te doen?'Ik knik glimlachend. Ik mocht er wel aan geopereerd zijn, de klachten waren niet gelijk weg en mijn knie was nog altijd bagger als wat. Ik knik en ga snel terug. iK pak mijn knieband uit de kast en maak het klittenband los doe hem goed en stevig om mijn knie. Ik loop weer naar buiten en geef mijn flesje aan Micheal. Hij had zo'n band om zijn middel waar flesjes en shit in kon. Hij stelt een apparaat in voor hoelang we rennen en hoe hard en we beginnen met rennen.

Al snel ben ik aan het hijgen en loop het zweet van mijn hoofd over mijn rug. Af en toe komen we een fan tegen en die begroet ik door te zwaaien. Langzaam veranderd de omgeving van rustig naar meer stad. 'Niall even rust nu daarna gaan we terug we hebben al een half uur gelopen' glimlacht Micheal hijgend en ik knik en verlangzaam mijn pas. In de stad merk je dat het drukker is en er ook meer fans zijn. Sommige nemen een foto van me , wat volgens mij er niet uitzag aangezien ik hevig transpireerde en mijn hoofd een felle rode blos had van het rennen. Ik neem mijn flesje aan en neem een paar flinke slokken eruit. Ik zwaai nog even naar de fans en we beginnen terug met rennen. Al snel ben ik weer aan het hijgen.

Na een half uur zijn we ook weer terug en drink ik nog wat water. 'Dat was even lekker' zeg ik tegen Micheal en hij grinnikt. 'Ik ga me douchen' mompel ik en loop weer onze bus in. Ik begroet de rest en doe het deurtje op slot van de badkamer en ik kleed me uit en zet de douche aan. Ik doe mijn knieband uit en kijk even kort naar de wittige strepen die om en over mijn knie lopen van de operatie. Ik stap onder de douche en denk terug aan de operatie. De operatie was vreselijk, toen ik bij kwam waren mijn ouders, broer en neefje er omdat we pauze hadden maar het deed heel veel pijn. Ik kon mijn been die in het gips zat niet bewegen en het was ook nog aardig warm in Ierland toen. Ik zat heel de dag in zo'n wit kamertje gelukkig met veel raam maar ik voelde me vreselijk opgesloten daar. Ik was zo blij toen ik het ziekenhuis uit mocht ondanks het gips en de krukken. Ik was vlug mijn haar en mijn lijf als ik Louis hoor roepen dat ik moet opschieten. Ik spoel me af en zet de kraan uit en begin me snel af te drogen. Met nog nat hangend haar loop ik de woonruimte in en begroet iedereen weer. 'Ik ging hardlopen' glimlach ik en plof neer en pak een broodje en beleg het met ham en eet het hongerig op. Ik zie de rest vrolijk glimlachen. 'Straks lekker optreden' zeg ik met een volle mond en ik zie Zayn een vies gezicht trekken en ik gniffel even. Ik slik het door en neem een slok van mijn thee.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Niall die zichzelf is veel beter :)

    6 jaar geleden
  • Manonxxx

    Ahw.
    Ik zie liever een Niall, die zichzelf is.
    Spontaan;, lief; grappig.

    Xxx.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen