Ik zet voorzichtig mijn eerste stappen en zucht opgelucht als dit goed gaat. 'Ik ga even naar boven Fluffy,vind je dit goed?' Er klinkt een kir en ik rol met mijn ogen. 'Ik neem dat als een ja goed?' Weer een kir en ik loop de trap op naar boven. Eenmaal boven komt Nik op me afgelopen. 'Eindelijk boven? Er wacht iemand op je in je kamer' Ik snuif even en duw hem aan de kant. 'Ga uit mijn weg dan"Een beetje prikkelbaar zus?"Houd je bek Niklaus'grom ik en loop de trap op naar mijn kamer.

Ik open de deur en knip het licht aan voor ik een kreetje van schrik slaak. 'Verdomme Damon!' Hij lacht enkel geamuseerd vanaf mijn bed en houd een knuffel tegen zich aan. 'Een schattig hondje darling' Ik snuif even en loop op hem af. Ik pak hem bij zijn voeten en trek hem zo van mijn bed af, voor ik de knuffel van hem afpak. 'Wat heb jij nou op je schouder zitten?!"Dat is Fluffy. Mijn nieuwe huisdier en het nieuwe wapen tegen ons"Dus je had het wel gevonden?!"Natuurlijk vind ik het Damon, maar denk je nu echt dat we dat tegen jullie zeggen? We hebben een wapen gevonden tegen een original. Dat hoeft niet iedereen te weten'

Fluffy vliegt van mijn schouder af en ploft op Damon neer, die immers nog steeds op de grond ligt. Fluffy begint te kirren en geeft Damon kopjes. 'En wat gebeurd hier?"Volgens mij ben je zojuist papa geworden van Fluffy"En wie is de mama?' Ik zwijg even en trek een wenkbrauw op. 'Ben je nou dom of doe je alleen maar zo?"Wat bedo- Oooooh..Jij bent de mama"Dúh!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen