Foto bij OO6 | Dae


Omdat het vorige hoofdstukje voor wat verwarring zorgde, geef ik hier even een korte uitleg. Inderdaad, in de oorspronkelijke verhaallijn gaat Dwalin niet mee naar Moria. Maar in de oorspronkelijke verhaallijn is Kili ook nooit koning geworden van Erebor. Dwalin bij dit gezelschap van Dwergen stoppen was dus een kleine afwijking van de oorspronkelijke verhaallijn, wat (vind ik) wel mag, aangezien dit een fanfictie is. Er zullen vermoedelijk nog wat van deze dingen gebeuren, maar die zijn allemaal om Kali's persoonsverandering en het verhaal zelf beter te ondersteunen.
Nog een opmerking: ik gebruik de Arwen uit het boek, niet uit de film. Die uit de film vind ik maar... nou ja.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Schack

    Whoa, whoa, whoa. Het bloed van duizenden orks, neem ik aan?
    Ik ship Kali en Legolas. Gewoon omdat het kan. En omdat ik alles en iedereen met Legolas ship. Ooit heb ik mijn paardrijbroek met Legolas geshipt. Ze zijn nog steeds gelukkig getrouwd.
    Kagolas. Kegolas, Kalas. (Haha, dit betekent feest in het Zweeds. ^^) Legoli. Legoali. Lali. Leli.

    9 jaar geleden
  • Glorfindel

    ik wil aya!!!! weg met kali!!!
    oh wait a second! bilbo komt toch naar rivendel? en bij de bijeenkomst zit legolas en gimli! misschien komt ze dan bij zinnen!!!

    9 jaar geleden
  • DeroGoi

    Die visioen mag dus niet uitkomen, Aya mag geen duizenden vermoorden!!! Snel verder x

    9 jaar geleden
  • Katalante

    Tja, Kali zal duizenden vermoorden, hehe :Y)

    9 jaar geleden
  • Allysae

    omggg

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen