Rosa Lucia Anderson II Invisibility
"You can't start the next chapter if you keep re-reading the last one"
Naam:
Rosa Lucia Anderson
Leeftijd:
18 jaar. Rosa verjaart op 18 April
Uiterlijk:
Rosa heeft lichtblonde lokken haar die over haar borst heen vallen. Soms lijken ze bijna wit, al lijkt dan alleen zo als het zonlicht pal op haar haren schijnt. Zelf vindt ze haar haren wel mooi, omdat het wel uniek is. Toch vindt ze dat ze door de witte lokken een beetje kleurloos overkomt op anderen. Ze is erg benieuwd om te zien wat een iets donkere kleur met haar uitstraling zal doen. Wel is ze te trots op haar witte haar om het een andere kleur te laten worden. Het past bij haar. De kleur van Rosa's ogen is grijs, al zit er een tikkeltje blauw in als je er heel goed en geconcentreerd naar kijkt. De buitenkant van haar iris is een stuk donkerder. Hoe dichter bij haar pupil, hoe lichter. Haar pupillen zijn iets kleiner dan gemiddeld. Verder zijn de wimpers die haar ogen omlijsten iets te kort naar Rosa's mening. Haar wenkbrauwen vindt ze juist iets te overdreven en te warrig. Epileren doet ze niet omdat ze het ook weer niet zo erg vindt. Iets wat erg kenmerkend is aan het uiterlijk van Rosa zijn haar ontelbare sproetjes die overal over haar gezicht heen zitten. Ze heeft ze altijd al gehad en zal ze altijd houden. Het beste zie je ze in de zomer, al zijn altijd zichtbaar. Rosa heeft erg volle en ook hardvormige lippen waar ze erg trots op is. Haar neus is een beetje een wipneusje, maar dat zie je vooral als haar gezicht is gedraait en zelfs dan is het niet heel erg zichtbaar. Ze is niet heel erg groot, wat er in combinatie met haar sproeten en bijna witte haren een schattig gezicht opleverd voor velen. Zelf is Rosa daar dan ook niet tevreden over. Haar gewicht, namelijk 62 kilo, vind ze fijner. Vooral omdat er op niet veel plaatsen van haar lichaam vet te zien is en omdat ze de rondingen op de goede plaats heeft. Ze ziet er dan ook erg vrouwlijk uit en zo kleed ze zich ook maar al te graag. Dat geeft haarzelf een goed gevoel. Ze heeft ook graag hakken aan, gezien haar lengte, maar ze kan er alleen niet heel goed mee overweg.
Innerlijk:
Rosa is redelijk sociaal en ze vindt het fijn om met iemand te kunnen praten. Ze houdt van humor en vooral van lachen. Ze heeft dan ook graag mensen bij haar in de buurt. Ze doet ook vrolijk tegen iedereen, al valt ze toch niet teveel op. Wat een erg belangrijke eigenschap is van Rosa, is dat ze soms erg mysterieus kan doen. Ze is best wel een denker en komt steeds meer achter die kant van haarzelf. Soms komt ze een beetje geheimzinnig over, alhoewel dat haar ook wel siert. Op die momenten lijkt ze best wel grappig, ook al bedoelt ze dat niet zo. Als ze met mensen praat is dat vooral om lol te hebben. Serieuze gesprekken voert ze minder vaak, die zitten alleen maar in haar hoofd. Het kan dan op anderen overkomen alsof ze niet serieus is, maar dat is ze juist wel. De dingen die ze denkt staan alleen compleet los van de dingen die ze zegt. Ze doet zichzelf luchtiger voor, dan ze is. Als ze bang is zal ze dat ook niet snel laten merken. Alleen als het te erg wordt, als ze te bang is of als het gesprek te serieus is, als ze beseft dat ze niet nuchter meer kan doen, dan gaat ze zichzelf ermee bemoeien en dan blijkt dat ze een stuk slimmer is dan mensen hadden gedacht. Ze heeft zich altijd geschaamd voor de diepzinnige denker in haar, maar ze probeerd die gedachtes los te laten en te laten zien wie ze echt is. Vaak voelt ze zich overbodig en denkt ze dat niemand iets aan haar mening zal hebben, dus dan zegt ze ook niets, hoewel ze hier ook aan probeert te werken. Ze wilt graag de controle hebben over dingen en het liefst zou ze willen weten wat iedereen denkt, ook al weet ze dat dat niet zou kunnen.
Kracht:
Invisibility. In het begin zal dit moeizaam gaan voor Rosa. Eerst kan ze nog helemaal niets zelf, maar dan beginnen haar vingertoppen en tenen te tintellen. Als eerst kan ze haar vingers en tenen laten verdwijnen en vanuit daaruit gaat het steeds verder naar haar hand, arm, schouders en voet, knie, been. Uiteindelijk is haar hele lichaam in staat om te verdwijnen voor anderen en later ook voor haarzelf.
Getrouwd met:
Dimitris Mathias Timber
Geschiedenis:
Rosa heeft een makkelijke jeugd gehad. Haar ouders hielden van haar en deden zoveel mogelijk hun best om Rosa te helpen met de toekomst. Ze kon altijd terecht bij hun om raad. Ook bij haar opa's en oma's. Vooral de oma aan haar moeders kant. Daar had ze een erg speciale band mee. Ze hoefde maar iets te zeggen en haar oma wist al waarover ze het had. Rosa was dan ook ontzettend verdrietig toen haar oma overleed. Het gemis was vreselijk en een tijdje was Rosa ook geen goed gezelschap. Tot ze op een begeven moment besefte dat haar oma graag had gewild dat ze verder ging. Zelfs op de dag van het invriezen was ze nog verdrietig, maar ze besefte dat ze verder moest.
Extra’s:
Niet van toepassing
Er zijn nog geen reacties.