Naam: Raphael "Raph" Samuelson.

Leeftijd: Negentien jaar.

Uiterlijk: - FC Harrison Gilbertson. - Raph heeft bruin haar en hoeft er nooit veel tijd aan te besteden om het in model te brengen. Het zit al snel goed wanneer hij opstaat. Hij heeft fonkelende grijze ogen die niet makkelijk te lezen zijn.

Innerlijk: Raph is spontaan en charmant. Hij maakt makkelijk nieuwe kennissen, maar heeft niet snel een echte vriend waar hij op durft te vertrouwen. Hij weet graag zoveel mogelijk van de mensen om zich heen, maar sluit zichzelf af voor anderen. Hij zal niet snel iets over zichzelf vertellen omdat hij bang is dat hij dan kwetsbaar wordt. Dit is hem vroeger overkomen, en in deze nieuwe samenleving die zijn ouders wilden starten, zal hij dat veranderen. Hij heeft geleden onder pijnlijke opmerkingen die naar zijn hoofd werden geslingerd over dingen die hij ooit eens had verteld. Nu vind hij dat het tijd wordt dat anderen eens voelen wat hij heeft moeten doorstaan. Niet dat iemand ook maar zal weten wat hem is overkomen. Hij denkt niet graag aan anderen en zal niet snel iets delen, alleen als hij echt om iemand geeft. Raph kan erg sarcastisch en kortaf tegen anderen zijn. Het is moeilijk om te weten wanneer hij iets serieus meent of niet, en beledigt anderen dan ook snel. Hij is niet goed in het oplossen van zijn eigen ruzies omdat het hem meestal niet zoveel scheelt. Dit kan echter een probleem zijn in sommige gevallen.
      Raph vindt het moeilijk om zich aan te passen aan bepaalde situaties en houdt dingen graag zoals ze zijn. Bovendien is hij erg lui en laat liever een ander lopen dan dat hij het zelf moet doen. Dat hij lui is betekent niet dat hij ook een slechte conditie heeft of snel moe is. Raph heeft een goed uithoudingsvermogen en heeft geen problemen met grote afstanden zodra hij eenmaal onderweg is. Hij houdt het lang vol en geeft niet snel op.
      Raph is een doorzetter en houdt zijn doel voor ogen. Hoe dan ook zal hij ervoor zorgen dat hij zijn zin krijgt.

Kracht: Summoning, de kracht om voort te roepen een object of organisme. Raph is zeer lui en maakt het zich graag gemakkelijk door zijn kracht te gebruiken en de dingen die hij wil pakken gewoon naar hem toe te laten komen. Hoewel hij dat graag zou willen went hij niet makkelijk aan het gebruiken van zijn kracht. Hij heeft moeite met sommige voorwerpen of verliest de controle over het object dat hij voor zich wil hebben.

Getrouwd met: Lilith Makenzy Serafino. Hoewel hij niet snel om anderen geeft, gelooft Raph wel dat er zoiets als liefde bestaat. Dit is echter zeker niet wat hij voelt voor zijn vrouw. Hij heeft een hekel aan het feit dat hij technisch gezien uitgehuwelijkt is en zou graag trouwen met iemand die hij echt aardig vindt, of gewoon niet. Hij heeft Lilith nooit echt gemogen en voelde zich altijd klein in haar bijzijn. Ze is drie jaar ouder dan hij is en straalt dat ook uit, volgens Raph. Hij moet er niet aan denken om samen met haar een nieuwe samenleving helpen op te bouwen, maar weet dat vele anderen daar wel op hebben gerekend.

Geschiedenis: Raphael is tot zijn grote ergenis genoemd naar een beroemde kunstenaar uit het verleden. Hij heeft al zijn hele leven een zware hekel aan kunst en laat dat ook blijken. Zijn ouders hebben hier veel moeite mee gehad omdat zij grote bewonderaars waren van de kunstenaar en trots waren op de naam van hun zoon. Zij noemden hem dan ook altijd gewoon Raphael, terwijl Raph liever had dat ze hem Raph noemden. Hij heeft een grondige hekel aan zijn volledige naam en stelt zich dan ook altijd voor als Raph in plaats van Raphael.
      Raph was altijd de gangmaker op feesten en wist anderen zich snel thuis te laten voelen. Hij kon uren blijven lachen, drinken en 'dansen' terwijl muziek en vrienden de ruimte vulden. Zijn echte vrienden hebben hem echter uitgelachen en slingerden vuile opmerkingen naar zijn hoofd vanaf het moment waarop zijn ouders en hij beweerden dat er een ijstijd aan zou komen. Nu hebben die hun verdiende loon gekregen, vindt hij. Ergens diep in zijn hart mist hij de vriendschappen, maar hij voelt zich nog altijd verraden en zal niet snel op zoek gaan naar nieuwe vrienden.

Extra’s: Raph draagt nog altijd een kettinkje bij zich die hij destijds van zijn ouders heeft gekregen. Hij is er erg zuinig op en zorgt ervoor dat hij het niet kwijt zal raken. Hij heeft nooit veel respect gehad voor zijn ouders, maar toch heeft hij altijd een zekere bewondering voor hun doen en laten gehad. Hij mist ze en houdt het kettinkje bij zich om constant herinnerd te worden aan hun doel dat hij moet verwezelijken: Het heropbouwen van de samenleving van een paar honderd jaar geleden.




Ik ben nooit goed geweest in het maken van rollen. :x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen