(...)


Naam: Dariel (darling, beloved), Blanchard.
Leeftijd: 25 jaar.
Getrouwd met: Riley Spark.


Kracht: Healing – De bevoegdheid om biotische organismen te herstellen in hun optimale gezondheid.
Dariel kan (ernstige) wonden volledig helen, behalve als deze zelf toegebracht zijn. Er zal dan een litteken te zien zijn in plaats van dat alles is geheeld. Zijn trigger is liefde – hoe erg hij dit ook niet wilt, hij kan 't het beste als het iemand dierbaar voor 'm is. Dat is dan ook meteen zijn remblok.

Karakter: Dariel heeft een vriendelijk, geduldige en meegaand karakter. Hij heeft veel gulle kwaliteiten en is een erg aardig, warm persoon. Meestal heeft hij niet door dat men iets meer voor hem voelt dan het vriendschappelijke. Hij kan de gevoelens van de mensen om hem heen goed aanvoelen en reageert met veel sympathie op het pijn hebben dat hij ziet. Dariel heeft een relaxed karakter en doet naar iedereen hartelijk. Hij is niet zo de persoon voor het ruzie maken en het vechten. Hierdoor is hij geliefd bij de verschillende mensen, waarschijnlijk doordat hij niet zo'n bedreigend en uitdagende straling heeft.
      Hij aanvaard de mensen en omstandigheden om zich heen in plaats van dat hij ze probeert aan te passen aan zichzelf, en hij wacht liever geduldig af tot de problemen zichzelf oplossen veeleer dan dat hij moeite doet om ze op te lossen. Hij is eerder druk bezig met de problemen van anderen.
      Hij leeft soms vanuit zijn emoties in plaats van zijn verstand en vanuit zijn instinct in plaats van het intellect. Dariel heeft een hekel aan discipline en opgelegde beperkingen. Hierdoor heeft hij het gevoel vast te zitten in zijn lichaam, hij wil zijn armen kunnen spreiden en zijn eigen dingen kunnen doen. Hij wil graag dat anderen inzien hoe creatief hij is/kan zijn.
      Hij heeft de neiging zich terug te trekken in een droomwereld en soms lijkt hij eigenlijk meer op een klein kind in plaats van een 25-jarige jongeman. Hij is ook heel veelzijdig en intuïtief, is vlug van begrip en observeert goed – en dit allemaal ook tegelijkertijd. Het is wel duidelijk dat hij ook vrouwelijke trekken kan hebben, maar wat wil je dan ook met een spontane, luidruchtige, jongere zus?
      Dariel kan erg goed luisteren en hij heeft bijna een medium-achtige gave, waardoor hij vaak het gevoel heeft dat zijn inspiratie wordt toegefluisterd. Zelfs als hij zich niet creatief kan uiten, heeft hij meer dan een gemiddeld instinct en liefde voor schoonheid in kunst en de natuur.
      Hij vind het niet fijn als er iets veranderd en blijft liever in zijn eigen dagelijkse sleur – je kunt hem niet erg spontaan noemen, maar dit is ook niet nodig als je hem nodig hebt. Over het algemeen is hij een rustig en stil iemand in tegenstelling tot zijn jongere zusje.
Uiterlijk: Dariel is een jongeman, 25 jaar, met een lengte van 1.80 m. Zijn haar ligt tegen de donkere kleur aan, bruin, en zijn halflange haren heeft hij meestal naar achteren bewerkt met wat haarspray en gel, zodat het goed blijft zitten. Hij geeft niet graag toe dat hij best ijdel kan zijn en probeert dit dan ook te verbergen – daarom dat als hij aan zijn uiterlijk werkt het liefst alleen wil zijn. Zelfs al is zijn geliefde er in de buurt.
      Hij heeft beginnend stoppelbaard, wat bijna niet te zien is, en snorretje.
      Dariel werkt af en toe aan zijn lichaam, maar doet dit niet met plezier – hij werkt liever aan zijn kunst. Vandaar dat hij redelijk wat spieren heeft en een redelijk goeduitziend lichaam heeft. Hij heeft een blanke huid, een klein beetje getint, wat mooi afsteekt als je bij zijn ogen komt. Zijn ogen heeft een heldere kleur blauw, net zoals de middaglucht.
      Zijn kleding is casual en hij gaat meestal netjes gekleed. Voor de rest houd hij het simpel. Zijn favoriete accessoire is een sjaal, die overal bij gecombineerd kan, en die heeft hij meestal bij zich.

Geschiedenis: Dariel Blanchard is origineel geboren in Frankrijk en, je ziet het al vast wel aankomen, Paris was zijn woonplaats. Zijn moeder was een gewone huisvrouw, terwijl zijn vader een mode ontwerper was. Misschien komt het hierdoor dat hij op zijn kleding style let, net zoals zijn zusje, en dat hij ietwat ijdel is. Ze waren een gelukkig gezin en konden alles eerlijk tegen elkaar zeggen zonder een gemeen of negatief antwoord terug te krijgen. Zijn ouders gaven om hen of ze nou een andere voorkeur voor sekse hadden of dat ze nu andere voorkeuren hadden voor kledingstijlen. Het was een open en warm gezin. Echter, is zijn moeder wel vroeg overleden met de tijd dat hij 4 is geworden.
      Veel weet hij niet meer van zijn jeugd, maar op zijn zesde leeftijd is hij aangevallen door een hond waardoor hij een litteken op zijn wang heeft achtergelaten. Sindsdien is hij schichtiger geworden en is hij niet meer zo uitgelaten als eerst. Het is niet dat hij zijn gezicht nu verafschuwd of schaamt voor zijn litteken, integendeel juist. Het is iets wat hem gemaakt heeft.
      Ook al is hij stil van aard, hij heeft diepe gronden en hij uit zijn gevoelens dan ook met allerlei soorten kunst. Hij zat op een kunstschool, samen met zijn zus, en zat in de meer van de helft van de tijd in zijn lievelingslokaal – het tekenlokaal, waar hij zijn echte kunsten kon maken als hij helemaal alleen was, want zo werkte hij beter. Hij was de goede, stille leerling en men zou hem geen eens opgemerkt hebben in de klas als de leerkracht zijn naam niet had genoemd. Echter, hij mocht dan wel een goede leerling zijn, maar hij wist wel hoe hij om de waarheid heen moest liegen zodat hij geen problemen kon krijgen met leerlingen als zowel leerkrachten.
      Hij heeft zijn school wel afgemaakt.
Extra’s: Is de halfbroer van Alexis Blanchard.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen