Jeremiah Raum Vassago
•–––•–––•–––•–––•


(...)


      Naam
Jeremiah Raum Vassago

      Roepnaam
      • Jev
Combintie van zijn voornaam en achternaam.


      Leeftijd
24 –– September, 19

I can be a lover – a hater – a fighter – a player but that ain't my style.
I am nothing more than a mystery with a pretty smile.

      Getrouwd
      • Random Picker
Vanaf het moment van NAAM's geboorte is Jeremiah uitgehuwelijkt –– meer informatie staat onder het kopje 'Relaties'.


      Kracht
      • Aerokinesis
Het manipuleren van gas, wind en lucht –– o.a. het creëren van tornado's en windstoten en het reinigen van vervuilde lucht.


It is very easy to understand that you don't love me.
The hard part is accepting it.

      Persoonlijkheid
      • Dominant
Jeremiah vindt het verschrikkelijk om door anderen bevelen te krijgen of de les gelezen te worden – waardoor hij de voorkeur geeft aan het zelfstandig nemen van de leiding. Hierbij houdt hij altijd rekening met de wensen van anderen, maar staat zijn eigen mening als meest belangrijke bovenaan. Doordat Jeremiah een ondernemend persoon is ; vinden veel personen het vaak prima dat hij de leiding op zich neemt.
      • Charmant
Alhoewel Jeremiah is getrouwd – is hij een ontzettend charmant persoon jegens andere vrouwen. Men kan hem geen flirt noemen, maar hij zal zijn best doen om alle vrouwen in zijn omgeving het hof te maken.
      • Nonchalant
Doordat Jeremiah geen enkele interesses heeft – staat hij erg nonchalant tegenover de wereld. Vrijwel niets kan hem enthousiast maken en hij gaat met de stroom mee doordat hij geen eigen favoriete activiteiten heeft – iets wat hem meerdere malen dwars kan zitten.
      • Betrouwbaar
Ondanks alles is Jeremiah een ontzettend betrouwbaar persoon die altijd voor de personen waar hij van houdt klaar zal staan. Wanneer je hem om advies wil vragen of simpelweg een geheim bij hem kwijt zou willen – staat hij altijd met open armen klaar en houdt hij het gehele gesprek bij zich tot zijn dood. Hetgeen waar hij dan ook het meeste waarde aan hecht is eerlijkheid en respect hebben voor andermans problemen.
      • Zelfverzekerd
Jeremiah barst van het zelfvertrouwen en is dan ook van mening dat hij een van "de besten" is – in zo'n beetje alles wat je je maar kan bedenken. Dit zelfvertrouwen zit hem behoorlijk in de weg wanneer hem iets niet zal lukken ; waardoor hij ontzettende woede aanvallen kan krijgen. De enige personen welke hem hier uit kunnen halen – zijn de personen die het dichtst bij hem staan, zoals zijn vrouw.


It takes nothing to join the crowd.
But it takes everything to stand alone.

      Uiterlijk
      • Kapsel
Jeremiah heeft karamel gekleurde haren – welke op ieder moment van de dag perfect in model schijnen te zitten. Hij besteedt hier dan 's ochtends ook voldoende aandacht aan ; maar ondanks dit weet hij een speelse en nonchalante uitstraling te creëren.
      • Gezicht
Jeremiah heeft een ontzettend emotioneel uitgesproken gezicht – waardoor anderen met een simpele blik zijn emoties kunnen peilen. Zijn brede kaaklijn en hoge jukbeenderen maken het dat hij door vele vrouwen als aantrekkelijk wordt gezien. Dit wordt enkel en alleen versterkt door zijn hagelwitte tanden en diepzee blauwe kijkers, welke worden omringd door een bos volle wimpers.
      • Kleding
Dit is hetgeen waar Jeremiah het meeste waarde aan hecht binnen zijn uiterlijk – waardoor hij altijd met de laatste mode mee zal lopen. Hierdoor draagt hij vaak kleding welke andere mannen niet aan zullen trekken – waaronder sjaals, laarzen en chique truien.
      • Lichaam
Jeremiah is ontzettend trots op zijn lichaam en laat dit dan ook zien door nauwsluitende kleding te dragen. Door middel van training heeft hij veel spieren weten te ontwikkelen. Slechts de ronde littekens op zijn rug zijn tekenen van imperfectie – welke zijn veroorzaakt doordat hij zichzelf in een vlaag van woede ooit tegen een muur heeft geblazen.


If you wear a mask for so long,
you forget who you were beneath it.

      Geschiedenis
Jeremiah vindt het verschrikkelijk om over zijn geschiedenis te praten en zal dit dan ook nooit of te nimmer doen. Nadat Jeremiah uit zijn diepe slaap is ontwaakt en van zijn vader ingelicht werd over wat er allemaal is gebeurd – heeft hij gezworen om nooit meer contact te maken met zijn familie. Binnen een enkele dag had hij een eigen appartement (wat werd gefinancierd door zijn vader – als een laatste poging tot verzoening) en sindsdien heeft hij nooit meer naar zijn eigen, biologische familie omgekeken.
Dit is tevens de reden dat Jeremiah geen enkel besef heeft van zijn eigen kracht en de manier waar op hij er mee om dient te gaan. Slechts wanneer hij een bepaalde emotie ontzettend heftig zal ervaren – weet hij een stroom lucht te creëren. Dit is onder andere gebeurd op het moment dat hij van zijn vader te horen heeft gekregen dat hij tegen zijn wil is uitgehuwelijkt en vervolgens in slaap is gebracht – met als resultaat de littekens op zijn rug.


      Extra
Alhoewel Jeremiah dit nooit of te nimmer toe zal geven – vindt hij het fantastisch om te lezen. Hij kan uren weg dromen in een dik boek en slaperig tevoorschijn komen terwijl hij in gedachten alles nog eens herbeleeft.
Echter, doordat Jeremiah een ernstige vorm van dyslectie heeft – gaat het lezen ontzettend traag en heeft hij zelfs met de makkelijkste woorden ontzettend veel moeite.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen