Foto bij 11 Tears

het spijt me van mijn lange afwezigheid maar inmiddels heb ik een vriendje en ga ik vrijdag een mri scan van mijn knie laten maken

Tip; luister Try van Colbie Cailat erbij

Ik denk dat dit verhaal zo tegen zijn einde gaat lopen. Niet getreurd ik wil gaan beginnen met een nieuw verhaal maar die ga ik eerst schrijven en dan pas activeren. Maar wees gerust ik wil eht zo gaan doen dat het uitkomt en jullie altijd wat te lezen hebben

Langzaam word ik wakker en merk dat ik tegen Liam aangeplakt lig. Ik bijt even op mijn lip en sta op. IK was er klaar mee. Waarom was ik niet goed genoeg? IK kon mezelf toch moeilijk veranderen? Ik weet wel dat het hun alleen om het geld gaat maar mij niet. Mij boeit het niet of ik beroemd ben en er geld mee krijg. Zolang ik maar kan zingen en gitaar kan spelen vind ik alles goed. Dan was ik liever werkeloos en ging ik op straat staan te spelen dan dit. Ik wilde mezelf kunnen zijn, eigen nummers schrijven en zingen en gewoon ervan kunnen genieten. Niet steeds de angst dat ik iets verraad of niet goed genoeg ben. Als ik uit bed geklommen ben pak ik mijn kleding en kleed me aan. Een tanktop en trainingsbroek verbergen deels mijn lichaam. Ik loop naar de badkamer en pak mijn mobiel en de weegschaal. Ik ga erop staan en zie hoeveel ik weeg. Op mijn mobiel zoek ik een site op en typ mijn lengte en gewicht in. Als ik de weegschaal opruim en op mijn mobiel kijk zie ik mijn BMI. Net onder het gezonde gewicht, of te wel ik hoefde helemaal niet af te vallen. IK had al kleine ondergewicht. Ik loop naar de keuken en bak een drietal eieren en smeer een broodje. Ik gooi nog wat bacon in de pan en ik zorg dat het bakt. Als dit gebeurd is leg ik het op de broodjes en begin de twee broodjes op te eten. Al snel gooi ik er een grote kop thee met suiker achterna en zet mijn bord en beker in de vaatwasser van de bus.

Ik poets snel mijn tanden en ik stap uit de bus. Ik snuif de frisse ochtendlucht op en rek me even uit. Daarna loop ik naar de andere bus waarin de bazen zitten. Ik klop aan en ik ga naar binnen. Ik kijk Andrew, de assistent van Ben aan. 'Is Ben al wakker?' vraag ik hem en hij knikt. 'Mooi' zeg ik. Ik zie dat hij me tegen wilt houden maar boos werp ik hem een blik en ik loop verder en klop snel op de deur. Zonder op een ja te wachten ga ik naar binnen en zie Ben achter zijn bureau zitten. 'Niall, wat doe jij hier ik had geen afspraak met je' Sist hij iets chagrijnig. IK grinnik even kort 'IK kom met je praten Ben' Zeg ik hem en plof op de stoel. Arrogant kijkt hij me aan 'Je hebt het niet aangegeven en ik heb geen tijd' Zegt hij en richt zich op zijn laptop. Ik slik even voor de woorden uit mijn mond floepen. .'Ik geef je een keuze, of je stopt met de belachelijke gezeik van afvallen en weet ik het of ik ga nu per direct weg uit One Direction' Zet ik hem voor de keus en vastbesloten kijk ik hem aan. Verschrikt kijkt hij op van zijn laptop, 'Dat kan niet Niall, je contract loopt tot nog drie jaar. Dat zou betekenen dat de rest ook geen geld meer krijgt' Woedend door zijn woorden kijk ik hem aan. 'Moet jij eens heel goed naar mij luisteren Ben. De lads willen niet zonder mij verder, ze hebben meer dan genoeg geld om niets meer te doen tot ze honderd zijn en daarbij hebben we zo een ander management gevonden die ons graag wilt hebben en genoeg kan verdienen. Daarbij ook heb ik geen overgewicht of helemaal niets dus je kiest nu gelijk' Sis ik boos en mijn handen omranden de armleuningen van de houten stoel. Ik zie zijn ogen spleten en de radars draaien in het rondte in zijn hoofd. Ik zie hem moeilijk slikken. 'Zoveel geven ze niet om je, ga maar weg, dat durf je niet' Grijnst hij vals. Ik schuif woest de stoel naar achteren en smijt de deur dicht. Ik zie dat Andrew wat wilt vragen maar ik been woest door. Ik ga onze bus in en zonder aan de rest te denken dat ze nog slapen pak ik met alle geweld en herrie mijn koffer uit de kast en begin mijn stapels kleding in mijn koffer te leggen. 'Ni wat the hell ben je aan het doen?' Hoor ik Liam vermoeid vragen. Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Ik stop Liam met One Direction. Van Ben moest ik afvallen en minder in het zicht en weet ik het maar ik ben er klaar mee en ik heb hem laten kiezen. Hij zei dat ik niet durfde om weg te gaan maar ik zing omdat ik het leuk vind meer niet' Zeg ik simpel. Ik hoor Liam overeind vliegen. 'Niall dit kun je niet menen, je bent veel te goed om weg te kunnen' Ik hoor meer geluiden en hoor dat iedereen het merkt en door krijgt dat ik echt weg ga. 'Ik ga nu naar Ben' Roept hij en ik hoor Zayn roepen dat hij mee gaat terwijl Louis en Harry bij mij blijven zodat ze er zeker van zijn dat ik niet stiekem weg kan gaan.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Tuulijk dat de jongens achter hem blijven staan.

    6 jaar geleden
  • Manonxxx

    goed zo, Niall.
    je had dit veel eerder moeten zeggen.

    De jongens zullen wel achter hem staan, hoop ik.

    snel weer verder..xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen