Foto bij 12 Tears

Liam Payne pov

http://www.quizlet.nl/stories/141728/im-not-perfect--one-direction/

New story

Net van MRI scan terug

Samen met Zayn loop ik snel en nogal bozig naar de andere bus. 'Wij komen voor Ben' Meld ik Andrew zo vriendelijk mogelijk. Hij kon niets aan Ben doen. We kloppen aan en wachten op een 'Kom maar binnen'. We openen de deur en Ben kijkt ons afwachtend aan. 'Ben Niall gaat weg en zo ver ik het begrepen heb komt het door jou en je wilde dat hij afviel' Zeg ik rustig. Ik wist ook niet wat er allemaal aan de hand was maar ja. Ben knikt 'Hij zorgt gewoon voor te veel haat Liam' Zegt hij rustig. Ik voel vuur door mijn aderen schieten, dit mag niemand over een van mijn broertjes zeggen, zeker niet Niall aangezien hij zo onzeker als wat is. 'Hoe kun je Ben, je weet hoe hij is. ' Roep ik bozig en ik zie Zayn verschrikt naar me kijken. Nog nooit ben ik boos geworden op het management of op Simon. Maar nu gingen ze echt te ver, niemand kwam aan een van mijn broertjes, zelfs de bazen niet. Ik zie aan Ben dat hij ook duidelijk geschrokken is. Ik bijt hard op mijn lip. 'Ik ga overleggen met de andere wat we gaan doen' Ik neem Zayn aan zijn arm mee en loop naar de andere bus. 'Oké wie is het er niet mee eens om naar een ander management te gaan?' Zeg ik hard door de bus en niemand reageert. 'Wie is er voor om Niall te laten gaan en hier te blijven' Weer reageert niemand. 'Nialler blijft bij ons, zonder Niall geen One Direction' Zegt Louis en ik glimlach. 'Dan ga ik Ben vertellen dat hij is ontslagen en bel ik Simon op dat we een nieuw management willen' Zeg ik en loop terug. "Ben je bent ontslagen, we nemen een ander management, wij regelen een vlucht voor jou en Andrew ik zorg dat jullie vanavond weer naar Londen kunnen' Zeg ik en zonder te wachten loop ik weer weg. Ik blijf even buiten staan en bel naar Simon. 'Simon, met Liam Payne, ja er is iets aan de hand' Zeg ik en leg daarna alles uit. Simon zegt dat hij het begrijpt en gelijk gaat zoeken voor een ander management. Hij zorgt dat betalingen die gedaan moeten worden geregeld worden. Ik bedank hem uitbundig en hang daarna op. IK ga naar de bus en vouw mijn armen om de snikkende jongen. 'Dank jullie jongens het betekend veel voor me dit' snikt hij en ik glimlach tevreden.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Goed zo man : D

    6 jaar geleden
  • Manonxxx

    een MRI scan? Dat klinkt niet zo goed.

    Goed zo Liam

    xx.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen