Foto bij Vooraf

Hoi iedereen!

Even wat algemene informatie zodat jullie iets meer van het verhaal zullen snappen/begrijpen.
Sylvia (DarkSshadow en ik musicista) schreven voor quizlet op de site www.gosupermodel.nl, maar omdat ik me door bepaalde omstandigheden daarop heb verwijderd en we ons verhaal voort wouden zetten, hebben we besloten om dat hier op Quizlet te doen!

Op gSm (afkorting voor goSupermodel) noemden we zo'n verhaal een JDBORPG. JDB staat voor Justin Drew Bieber en ORPG voor Online Role Playing Game. Het gaat als volgt: Je hebt twee personen die dit verhaal schrijven. Ieder persoon is een personage (in dit geval Charlotte en Justin), en om de beurt schrijft ieder een stukje vanuit zijn personage. Zo krijg je een verhaal dat uit twee perspectieven wordt bekeken. Zo zal dit verhaal er ook uitzien. Ieder hoofdstuk zal 25-50 berichten bevatten. Dit ligt natuurlijk ook aan hoe lang de stukjes zijn die Sylvia en ik schrijven.
Sylvia zal in dit verhaal Justin spelen en ik zal de rol van Charlotte op me nemen.

Het is iets anders dan dat jullie van Quizlet gewend zijn, maar ik hoop wel dat het jullie aanspreekt en dat jullie het leuk vinden!

Groetjes,
Sylvia en Carmen.

P.s, mochten er nog vragen zijn, dan kun je Sylvia en mij altijd mailen of hieronder een reactie plaatsen met je vraag.
P.p.s, Sylvia en ik schreven op gSm twee JDBORPG's, dus wil je onze andere ook lezen, neem dan snel een kijkje hier.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen