Foto bij Opdracht II.

Jullie krijgen van de winnaar van de vorige opdracht elk een Disney-Prinses toegewezen. Deze gaan jullie op een bijzondere manier afbeelden. Je kunt bijvoorbeeld dingen uit de natuur gebruiken, alledaagse voorwerpen, enzovoort, enzovoort. Laat je van je meest creatieve kant zien! Je kunt het op een computer doen, maar ook op een groot vel papier of iets anders. Maak in dat geval een foto van je creatie en stuur die naar mij in een privé-bericht. De winnaar van de eerste opdracht wijst jullie elk een Disney prinses toe. Je kunt dus pas beginnen wanneer je een prinses toegewezen hebt gekregen. Maak er iets origineels van!
De winnaar van deze opdracht kan niet afvallen bij de volgende opdracht.
Waar ik bij deze opdracht op ga letten:
Originaliteit
Uitvoering
Opdracht
Netheid
De deelnemers en hun toegewezen Disney prinsesssen:
Bonafonte: Assepoester
Gwyn: Rapunzel
HappyxDemon: Doornroosje
Shiki: Ariël
Mutiny: Elsa
Ahsoka: Mulan
WhiteTiger: Sneeuwwitje
april_evil: Merida
Hoody: Pocahontas
Silverowl: Belle



Aantal afvallers: 3

Deadline: vrijdag 19 september 23:59 (dit omdat gisteren mijn internet uitviel en ik dus niet langer aan de story kon werken. De opdracht staat er nu pas op dus jullie hebben in principe geen tijd langer of korter)
Deadline uitstel vragen: donderdag 18 september 23:59
Deadline met uitstel: maandag 22 september 23:59
Uitslag/nieuwe opdracht: zo snel mogelijk.

Reageer (5)

  • Kidd

    Dan is het toch weer jammer dat het niet sneeuwt XD

    9 jaar geleden
  • Pippilotta

    Ja

    9 jaar geleden
  • Hoody

    Krijgen we vandaag onze disney prinses toegewezen?

    9 jaar geleden
  • Pippilotta

    Dat klopt. Voor degene voor wie het een beetje onduidelijk is: je moet gewoon je Disney prinses afbeelden, maar dan op een creatieve manier. Je kunt bijvoorbeeld schilderen, tekenen, knutselen, verkleden etc.

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Wow, dit is wel een vrij moeilijke opdracht :')

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen