Charlotte
Ik voel mijn hart tekeer gaan terwijl ik met een brede glimlach luister naar wat hij zegt. 'Yes... yes of course I wanna be yours again. That's everything I want.' Ik ga iets rechtop zitten en kijk hem met stralende ogen aan.

Justin
Ik glimlach en druk een kus op haar lippen. 'I hate to leave you tomorrow though... I'll drop by on my way to the airport okay? Kiss and hug you goodbye. And don't worry... our photo and well... everything you got me is coming with me.'

Charlotte
Ik glimlach als ik zijn lippen voel. 'Really?' Ik grinnik en leg mijn hoofd weer op zijn borstkas. Ik druk een kusje op zijn shirt. 'I love you.'

Justin
'I love you too sweetie.' Zeg ik glimlachend en streel haar arm lichtjes. 'If your mom gets mad... I'll take the blame.'

Charlotte
'You know what? If we're going to my home we will talk with my mom. She has to know how sweet you actually are.' Ik glimlach.

Justin
'Are you sure love?' Vraag ik en pak een van haar handen vast om vervolgens onze vingers te verstrengelen. Voorzichtig ga ik overeind zitten met haar en trek haar bij me op schoot.

Charlotte
'Yes, I'm sure.' Ik kijk hem glimlachend aan en druk een kus op zijn lippen. 'I'm glad we're together.'

Justin
Glimlachend strijk ik een plukje haar achter haar oor. 'Then I guess we're meant to be, 'cause I feel the same way.'

Charlotte
'We're meant to be...' Fluister ik hem na. Ik knijp zacht in zijn hand en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.

Justin
Ik druk een klein kusje op haar haar en laat mijn hoofd dan voorzichtig tegen de hare aan rusten. 'Maybe... one last picture before I leave tomorrow...?'

Charlotte
'I would love to make one last picture before you leave.' Zeg ik met een brede glimlach. 'Oh, and before we forget... I need your phone number.'

Justin
Zachtjes grinnik ik. 'You'll get my number don't worry. I wanna stay in contact with my girl.' Zeg ik en haal mijn iPhone uit mijn zak. 'Picture first.'

Charlotte
Ik grinnik. 'Pictures.' Verbeter ik hem plagend. Ik ben snel ontevreden over een foto en doe er dan ook eeuwig over om eindelijk eens een fatsoenlijke te maken.

Justin
Zachtjes grinnik ik. 'I was thinkinig of that baby. One of us smiling... one kissing... and... well... anything you want cutie.' Zeg ik en druk een kusje op haar wang. 'Hoe klinkt dat?'

Charlotte
'That sounds perfect.' Ik grinnik. 'With your phone? Or with mine?' Ik ben benieuwd wat voor gezichten hij gaat trekken.

Justin
'Mine. You already have like a thousand of us on yours.' Zeg ik en pak mijn iPhone uit mijn zak waarna ik de camera opzoek. 'Alright. Ready love?' Vraag ik en ga wat beter zitten.

Charlotte
'That's not true! Only 435.' Zeg ik plagend. 'I'm ready.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Are you ready?' Ik lik over mijn onderlip. Als Justin straks weg is heb ik niemand meer om selfies mee te maken. Maar daar wil ik nu even niet aan denken.

Justin
'Okay almost 500 then.' Grinnik ik. 'I was born ready.' Zeg ik terwijl ik haar met een glimlach aan kijk. En daarmee maak ik dan ook gelijk onze eerste selfie. Voor deze avond natuurlijk. Verder een paar waar ik een gekke bek trek, zoals scheel kijken of mijn tong uitsteken. Maar natuurlijk ook hele lieve, waar ik op glimlach. Naar de camera, naar haar... Uiteraard mogen de foto's niet ontbreken waar ik haar kusjes geef. Dan haar wang, haar haar, haar slaap, haar neus, haar nek en ook haar lippen. Niets ontbreekt.

Charlotte
Alle foto's trek ik een ander gezicht en op de foto's waarvan ik kusjes van Justin krijg, moet ik breed glimlachen. Hij is zo lief. 'You have to send me all those pictures.' Zeg ik lachend tegen Justin. Een van de foto's gaat sowieso als mijn achtergrond op de telefoon. 'I like making selfies with you.' Zeg ik daarna, waarna ik een kus op zijn mond druk.

Justin
Zachtjes grinnik ik. 'Hmm... I'll think about it.' Grinnik ik en knuffel haar. 'And I like spending time with you love.' Zeg ik en druk een klein kusje op haar neus. 'You're the best baby.'

Charlotte
'It wasn't a question. You just have to send them to me.' Zeg ik lachend, waarna de glimlach alleen maar breder wordt. Hij kan me echt altijd vrolijk maken. 'No you're the best.' Ik druk een kus op zijn neus.

Justin
'I would love to baby, but there's a little problem here... I don't have your number.' Zeg ik en schud mijn hoofd. 'No... you are. I love you so much babe. But you're definitely the best.'

Charlotte
'Do you want my number?' Zeg ik grinnikend waarna ik hem lachend duw. 'No I'm not the best, you are. But let's not argue about that.'

Justin
'Hmm... if you want the pictures and want me to call you and all when I'm gone...' Zeg ik en grinnik zachtjes. 'Ha ha. Very funny. I'm not the best. You are beautiful.' Ik druk een kus op haar lippen nadat ik haar voorzichtig en speels op haar rug heb geduwd en zelf over haar heen ben gaan hangen.

Charlotte
'Alright. Give me your phone so I can put my number in it.' Natuurlijk wil ik dat hij me belt. Alhoewel hij mijn nummer toch zou krijgen, of hij het nu wil of niet. Ik glimlach klein. Net als ik tegen hem in wil gaan om te zeggen dat hij de beste is, voel ik zijn lippen even op de mijne. Niet veel later lig ik ook op de grond, terwijl Justin over me heen hangt. Mijn borstkas gaat iets sneller op en neer door mijn ademhaling en ik kijk hem met stralende ogen aan. 'Well hello sexy.'

Justin
Zachtjes grinnik ik. Natuurlijk merk ik hoe ze reageert op dit. Maar het is echt geweldig. 'Hello beautiful.' Zeg ik glimlachend en druk een kus op haar neus. 'You want my phone, right? Can I get a kiss in return for it then?'

Charlotte
'Of course. If you want I can give you two.' Zeg ik giechelend waarna ik een hand op zijn borstkas leg.

Justin
'Hmm... two? If you insist on it... then okay. Two is the price for my phone.' Zeg ik glimlachend.

Charlotte
'Alright three. Because you're so sweet.' Zeg ik lachend, alsof hij er om smeekt.

Justin
Zachtjes grinnik ik. 'Three? It's getting better by the minute.' Zeg ik grinnikend en druk een klein kusje op haar neus. 'No seriously... I do love your kisses Char... your lips are so sweet and... if I could I would kiss you all day.'

Charlotte
Ik begin te blozen. 'I love your kisses too... because they're so soft and when you kiss me... I don't know, there's this feeling... I just can't describe it. It's amazing...' Ik kijk in zijn ogen.

Justin
'Aww baby... you know... that feeling... it's called love my dear.' Zeg ik en leg een hand op haar wang die ik lichtjes begin te strelen. 'Not everyone gets to know that weird feeling. Neither thought I that I would be able to experience it.'

Charlotte
Ik kijk hem met stralende ogen aan. ''You always know the right words to say Justin... Ik druk een kus op zijn lippen.

Justin
Breed glimlach ik en druk een kus terug op haar lippen. 'I'm trying to let you know how I feel sweetie. You deserve to know what I'm going through.'

Charlotte
'And that's sweet. Really sweet.' Ik voel me zo gelukkig bij hem. Bij hem kan ik gewoon mezelf zijn, zonder dat ik bang ben wat hij ervan vind.

Justin
'You deserve to be treated like a queen, my love.' Zeg ik en druk nog een kus op haar lippen. 'Alright... here's my phone cutie.' Ik haal hem uit mijn zak en geef hem aan haar. 'I want your number in it.'

Charlotte
Ik bloos en glimlach. Ik maak een nieuw contact aan en type daar mijn naam. Vervolgens ook het telefoonnummer, natuurlijk. 'It's done.' Op whatsapp heb ik al een tijdje een foto van Justin en mij, maar dat weet hij natuurlijk niet.

Justin
'Thank you darling.' Zeg ik glimlachend en stop mijn telefoon weer weg. Ik krabbel overeind en haal kort een hand door mijn haar heen. 'Maybe it's time for me to bring you home...'

Charlotte
'Nooooo... please don't bring me home...' Ik pak zijn hand en kijk hem smekend aan. Ik wil niet dat hij gaat. Ik wil hem niet missen...

Justin
'Charlotte... love...' Voorzichtig trek ik haar bij mij op schoot. 'I have to get you home at some point. I will stop by tomorrow morning to hug and kiss you goodbye.' Zeg ik en strijk een plukje haar achter haar oor. 'I will call you when I arrive in LA.'

Charlotte
'I-I know...' Mijn onderlip trilt een beetje en mijn stem is iets hoger dan normaal. Kom op, gedraag je nu niet als een watje. Ik sta langzaam op. Ik wil gewoon niet dat hij gaat...

Justin
Zelf sta ik gelijk op en trek haar naar me toe. 'Charlotte... my sweet sweet angel... I know you hate to see me go, but... I have to.' Zeg ik en bijt op mijn lip. 'Spend the night with me. Please. I want to spend every minute that I'm still here with you.'

Charlotte
Ik knipper mijn tranen weg. Zijn woorden zorgen er alleen maar voor dat ik hem meer mis, ook al is hij er nog. Ik kijk dan op. 'Really?' Fluister ik, waarna er een glimlach op mijn gezicht ontstaat. 'I'd love that.'

Justin
'Yes really sweetheart. I'm not lying to you and I won't start on that either.' Zeg ik en druk een klein kusje op haar voorhoofd. 'C'mon. Let's go to my place. There we can cuddle until we fall asleep.'

Charlotte
'Okay, let's do that.' Ik glimlach. Dat maakt me alweer wat vrolijker, dat ik de nacht nog bij Justin ben. En wakker word naast hem.

Justin
Ik glimlach en druk een kus op haar lippen. 'I'm not gonna leave you without a proper final goodbye cutie. I'm not that heartless.' Zeg ik en til haar voorzichtig op. 'You mean more than the world to me. I don't want to lose you.'

Charlotte
'Don't worry about that. You won't lose me Justin...' Ik sla mijn armen grinnikend om zijn nek heen en druk daar een kusje in.

Justin
'You say that now...' Mompel ik en schud snel die gedachten van me af. Ik pak haar wat beter vast en loop met haar in mijn armen op mijn gemakje naar huis toe.

Charlotte
Ik bijt op mijn lip en kijk voor me uit. Het ziet er niet naar uit dat ik Justin ga verlaten. 'You shouldn't be so insecure Justin... I know you can't help it but... you're the greatest guy I know.'

Justin
'I'm sorry... it's stupid of me to be so insecure I know.' Zeg ik en zet haar voor even neer. Ik maak de deur open met mijn sleutel en til haar daarna weer op om naar binnen te lopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen