Foto bij Oliver Nathan James

Naam: Oliver Nathan James
Leeftijd: 22 november 1990
Karakter: •Intelligent
•Cool
•Afstandelijk
•Snel jaloers
•Hard werkend
•Beschermend tegenover dierbaren
•Beleefd
•Berekend en logisch
•Kalm
•Onverschillig

Familie:Oliver komt uit een welvarende en invloedrijke familie van drie talentvolle zonen en twee succesvolle ouders. Sinds zijn twee oudere broers altijd beter waren in alles en hij alleen 'een mooi gezichtje' had, voelde alles aan als een competitie tegen zijn broers. Hij had er alles voor over om geaccepteerd te worden door zijn vader, zo is Oliver net als zijn twee oudere broers de geneeskunde in gegaan. Toen hij eenmaal in het lab van zijn familie terecht kwam, kwam hij Silas tegen die daar een bloeddonor was. Na wat praatjes en ontmoetingen bleek Oliver gevoelens voor Silas te te hebben. Bang voor het oordeel van zijn vader is hij samen met Silas gevlucht. Sindsdien had Oliver geen contact meer met zijn familie, behalve met zijn verstootte zuster Emilia. Hij woont nu samen met Silas en is heel beschermend tegenover hem en Asphodel. Verder werkt hij in een bekend Japans lab die in Nederland een kantoor heeft.
Overig: Hij is naar dit kamp gekomen, omdat er in het bos daar dichtbij een plant is die nodig is voor zijn onderzoek. Stiekem wist hij van Asphodel's verblijf hier en besloot hij daardoor drie van de zes weken in dit kamp te verblijven. Ook is hij een goede schrijver, maar hij doet er niet veel mee sinds zijn vader het niet nuttig vond. Verder is hij de leider in de relatie, al is Silas 5 jaar ouder. Hij is een soort van tweede moeder voor Asphodel en Asphodel noemt hem ook 'Mommy'.
Uiterlijk/foto: Oliver houdt van netjes en elegant. Zijn haar is meestal netjes gekamd, als Silas het niet door de war gooit, en hij draagt altijd een bril. Zijn favoriete kledingstyle is casual, maar netjes. Zijn zwarte haren gaan goed samen met zijn paarsblauwe ogen. Ook heeft hij een schoonheidsvlek onder zijn rechter oog en bedekt hij het linker gedeelte van zijn gezicht met zijn haar. Hij heeft een lengte van 1,83 cm en een schoenmaat van 40. Zijn bouw is slank en tenger, waarmee je hem jonger inschat dan hij is. Maar dat haalt hij snel op met zijn manier van doen en spreken.



Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen