Foto bij 26. Admit It

Damn, ik heb opeens 41 abo's! You guys are amazing! Het doet me echt plezier te weten dat er mensen zijn die de onzin die ik schrijf toch enigzins goed vinden.
Omdat ik er zin in had heb ik weer een outfit voor Clarke in elkaar gestoken. Click!
Let me know what you think of this chapter (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Picturesque

    You don't write nonsense, that's nonsense! Seriously though, your stories are so damn good and your style is absolutely flabbergasting. I remember what I had to miss out on!

    8 jaar geleden
  • xLittleBirdx

    "Het doet me echt plezier te weten dat er mensen zijn die de onzin die ik schrijf toch enigzins goed vinden."


    Are you freaking serious? Je hebt echt een geweldige schrijfstijl en ik ben helemaal gek op je verhaal. Het is echt niet zomaar dat mensen je verhaal lezen. Je schrijft echt geen onzin, je schrijft een geweldig verhaal en ik vind best dat je dit mag weten.

    9 jaar geleden
  • Anaklysmos

    Je verdiend het meid!! IK SHIP CLASHTON SOO DAMN HARD. Als je ze ooit uitelkaar laat gaan kom ik je persoonlijk achterna met een hokeystick. Ik kan nu al niet wachten op de andere verhalen van de jongens. Ga vooral snel verder :Y)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen