Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • MCourtois

    wauw

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Wauw wauw wauw,
    Serieus, he mag eo ontzettend trots zijn op dit hoofdstukje, oke ja niet alleen op dit deel, op je hele verhaal, dit is zo onwijs goed geschreven, nu wil ik hier weer beginne doorratelen en je vertellen watje verhaal met me doet en goe ik het in mijn gedachte afspeel echt andflgfmdggkfof is.
    Serieus ik hoop dat je wat met je schrijftalent doet, want de hele wereld moet er kennis me hebbe gemaakt !
    Ik geniet zo van dit, dit was echt wow, geen enkel ander woord kan het beschrijven, de gevoelens die je beschreef echt, het is zo realistisch..

    Maar damn wat ben ik blij wat Vicky weer in 'beeld' is. Hier hebben ze zolang op gewacht, ik snap de woede van de jongens wel, ik snap hetkotsgevoel van Harry, ik snap fucking alles door de manier waarop jij het schrijft.

    Je bent een wonder!

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    Omg omg!!!
    She is back (hoera)
    Dit verhaal is zooo freaking geweldig!!
    En omg Alfie is zo'n schatje ^^
    En die laatste zin... tja haz je bent nog altijd verliefd awh.... hihi.

    Xxx plz snel verder <3

    9 jaar geleden
  • Anaklysmos

    IK HOU ZO VAN DIT VERHAAL EN HARRY EN VICKY MOETEN GEWON TROUWEN EN MIJN GOD FOUR IS GEWELDIG, JE LIET ME BTW HUILEN. MAN IK HOU VAN DIT VERHAAL! GA SNEL WEER VERDER.
    X

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    JEZUSMINA (ik moet echt iets doen aan mijn taalgebruik, ja)
    DIT IS ECHT GEWELDIG, OP HET BEGIN WAS IK MINDFUCK, WANT IK DACHT, HEY DIT KOMT GOED, MAAR NATUURLIJK, WE PRATEN HIER OVER HARRY EN VICKY EN DAT KAN NOOIT VLOEIEND VERLOPEN, ABSOLUUT NIET
    EN JE HEBT HET ZOOOOO GOED GESCHREVEN, MIJN GOD, IK KAN ECHT ALLEEN MAAR DIEP BUIGEN EN HEEL VEEL RESPECT HEBBEN VOOR JOU....
    XXXX

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen