Foto bij Hs 24 - Een duister plan

Sorry, niet zo'n lang hs
xx

(door Shailene)
Ik loop verveeld door de gangen van deze saaie school. Ondanks dat de jongens me natuurlijk al direct bewonderden, valt er hier niks te beleven. Lynn kwellen, ja daarmee kan ik me nog bezig houden, aangezien ik dat meisje nooit heb gemogen, maar na een tijdje begint dat ook tegen te steken. En een kamer delen met die emotionele zus van me? Was dat nou echt nodig? Ik hou wel van haar, ze is immers mijn zusje, maar ze kan me soms echt irriteren. Ik wed dat ze zelfs hier op deze verschrikkelijke school vol idiote leerlingen, vrienden wil maken. Ik bedoel, da-ag, daarmee ga ik me dus mooi niet bezighouden! Ik mis Amerika, daar was het weer beter en begrepen de mensen me tenminste. Mijn ouders bijvoorbeeld, die begrijpen perfect waarom ik roem en rijkdom wil. Want dat wil iedereen wel, toch? Op mijn vreemde zus na dan. Die zou liever bloemetjes willen plukken en koala's aaien in Australië, dan rijk en beroemd te worden. Ze heeft nochtans acteertalent, natuurlijk heeft ze dat, ik bedoel ze is mijn zus. Maar ze verspilt haar talent door vrienden te zoeken en door andere idiote dingen. Ik geeuw en loop de trap op. We hebben een tussenuur, alle anderen zijn naar dat suffe strand, dat ze net ontdekt hebben of zoiets. Maar ik niet. Sociale activiteiten boeien me niet. Ik passeer een deur met een groen kruis op. Ik sta even stil. Het ziekenkamertje... Ik heb ondertussen zoveel gehoord over een of ander meisje dat hier in coma zou liggen. Nieuwsgierig open ik de deur. Het zaaltje is bijna leeg en straalt een grauwe sfeer uit. In het midden staat een bed, waarin een meisje ligt. Ze lijkt te slapen, maar volgens wat ik gehoord heb, zou ze in coma liggen door de spreuk van een zekere Sven, die nu ergens in Frankrijk of zo was. Wat ik heel vreemd vind. Want wat doet een jongen die hier op school heeft gezeten in Frankrijk, maar kom. Ik kijk naar het meisje in het bed. Zou zij de leidster van de groep zijn? De it-girl? Want tot nu toe heb ik nog niemand opgemerkt die echt populair is, iemand waarnaar alle anderen luisteren en die ze bewonderen. Maar aangezien ik al zoveel over dit meisje heb gehoord neem ik aan dat zij die persoon moet zijn. Ik kijk naar haar gesloten ogen. Het zou best kunnen. Ik bedoel, ze ziet er wel zelfzeker uit en volgens de rumoeren ligt ze in coma omdat twee jongens om haar streden of zoiets. En dat zouden ze echt niet bij een impopulair persoon doen. Misschien moet ik tevreden zijn dat ik niet met haar hoef te concurreren. Ik hoop stiekem dat het nog een tijdje duurt voor ze terug ontwaakt, zodat ik intussen alle leerlingen van haar kan overnemen. En wanneer zij dan wakker wordt, zal er complete chaos zijn, en zal ik de queen zijn, waarnaar iedereen luistert. Ik lach in mezelf en ga het kamertje weer uit. RMA, maak je klaar voor enkele grote veranderingen...

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaah

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    Haha jammer voor Shailene dat Inge niet de leider is maar dat iedereen gwn normaal met elkaar om gaat! Pleass snel verder xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen