Het gerucht dat Alice vermoord is, gaat als een lopend vuurtje rond en al snel hebben alle inwoners zich verzameld rond het grote kasteel in het centrum van Disneyland. Nog steeds wennend aan zijn nieuwe lichaam is koning Triton degene die een stap naar voren doet en de woorden uitspreekt: 'Er is vannacht iets verschrikkelijks gebeurd. Niet alleen heeft iedereen een ander lichaam dan zijn eigen gekregen, maar de schurken die ons dit aangedaan hebben, hebben vannacht ook Alice vermoord.'
Er wordt gemompeld en er klinken angstige kreten. Triton zwaait met zijn armen om de inwoners weer stil te krijgen. 'Dit kan niet. De daders moeten gestraft worden!'
Gejuich stijgt op in de menigte: iedereen is het ermee eens dat de schurken hier niet ongestraft mee weg kunnen komen. Als er echter moet worden besloten wie ze gaan straffen, blijft het stil: iedereen is wantrouwig jegens zijn landgenoten. Nu niemand zijn eigen uiterlijk meer heeft, weet men niet meer wie hij moet vertrouwen en wie niet. Daarom stelt Triton een stemming voor. Bij gebrek aan een betere oplossing wordt dit plan uitgevoerd.

Met een paar uitzonderingen blijkt de stemming unaniem: niemand vertrouwt Surrealistic en dat is de persoon die door de burgers op de brandstapel wordt gegooid. Het vuur wordt gestookt en hoewel de verdachte nog zijn best doet om tegen te sputteren, wordt hij zonder genade tussen de brandende vlammen gegooid. Terwijl het vuur uit zijn ogen verdwijnt, zien de dorpelingen met een schok toe hoe hij ook zijn oude gedaante weer aanneemt...


Surrealistic was Peter Pan.


Weerwolven, jullie hebben tot zondag 22.00 uur om jullie slachtoffer door te geven. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Catan als Angmar.
Maleficent, je hebt tot zondag 22.00 uur de tijd om door te geven wie je wilt silencen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Catan als Angmar.
Mickey Mouse, je hebt tot zondag 22.00 uur de tijd om door te geven wie je wilt checken. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Catan als Angmar.
Sneeuwwitje, je hebt tot zondag 22.00 uur de tijd om door te geven bij wie je de nacht wilt doorbrengen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Catan als Angmar.
Goede Fee, je krijgt zo snel mogelijk van ons een berichtje wie de weerwolven als slachtoffer hebben gekozen. Je hebt dan tot dinsdag 22.00 uur de tijd om door te geven of je je elixers wilt gebruiken. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Catan als Angmar.

Reageer (1)

  • Naird

    Guys wat hebben jullie gedaan D':

    *Geest van Peter Pan kruipt vliegt huilend weg in een hoekje*

    (ik was Surrealistic)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen