Foto bij Hoofdstuk 40.

Hallo lovelies,
ik heb even een mededeling.
Ik ga eventjes een tijdje stoppen met Q.
Ik weet zelf niet voor hoelang het is maar ik denk niet zo heel lang, aangezien ik jullie ook weer niet kan missen.

Privé gaat het even niet zo lekker en ik zit in een verschrikkelijke periode.
Sommige vriendinnen weten hiervan en weten waar ik het nu over heb, en het is echt niet leuk wat ik moet meemaken.
Het erge is dat ik er toen ik kleiner was al eens eerder doorheen moest.

Ik heb ook nog wat kleine losse dingetjes meegemaakt,
laten we het erop houden dat ik gewoon een kut-week heb, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.

Ik heb vervelende berichtjes gekregen op Quizlet en er zelfs over na gedacht om te stoppen,
maar dat kan ik niet aan en Laurianne, Celine en Lisanne hebben dit uit mijn hoofd weten te krijgen.
Toch ga ik wel voor eventjes stoppen met schrijven.
Ik vind dit een lastige keuze omdat ik heel veel van schrijven houd, en zeker van de leuke reactie's die ik van jullie krijg,
maar het is beter voor me op dit moment.

Nu ook nog het nieuws dat Zayn met 1D stopt heeft een beetje de emmer laten overlopen.
Ik zit echt in een dip en ik wil dit niet op het schrijven af reageren.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en jullie me niet gaan verlaten,
want als het beter met me gaat zal ik zeker doorgaan.
Love Me ga ik hoe dan ook afmaken.
Weet dat ik van jullie houd,
en als jullie vragen hebben of willen kletsen ik er gewoon op reageer.

Liefs,
Solange.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Hemmingz

    Heel veel sterkte meid! Ik vind het juist goed van je dat je deze beslissing nu neemt, je moet ook aan jezelf denken! En die mensen moet je proberen te negeren, hoe moeilijk dat ook is.

    Neem de tijd die je nodig hebt, en weet dat ik (en ik denk ook meerdere van quizlet) er voor je ben! <3

    9 jaar geleden
  • xIsoldee

    Wow super mooi stukje lieverd!

    En meid ik weet niet wat er juist gebeurt is hier op Q, maar ik hoorde nog van iemand deze week dat er hier zo lullig tegen haar werd gedaan (Jij weet misschien ook wel wie, maar ik zal geen namen zeggen, misschien wilt zij er niet aan herinnert worden). Ik heb tegen haar gezegd als het op jaloezie neer komt, gewoon negeren. Ze zijn het niet waard!
    Ook als je wilt praten, kan je altijd bij me terecht! Ik heb al gemerkt dat je een aantal super vrienden hebt, die je waarschijnlijk steeds mag sturen, maar als je toch even niet bij hun terecht wil, je mag mij altijd een prive berichtje sturen!

    Weet ook dat je echte trouwe lezers het niet erg vinden als je even afstand neemt van Q en je verhalen. Probeer alles even terug op de juiste plaats te krijgen en zien dat alles terug goed met je gaat, zodat je dubbel zo sterk kan terug komen.
    Ik en nog veel meer wachten wel, zeker op een super schrijfster zoals jij.<3

    9 jaar geleden
  • Horlinson

    Mooi geschreven, as always (:

    Ik ben blij dat je niet stopt met Q, want ik zal je verhalen altijd met plezier blijven lezen (:
    Ik begrijp wel dat je even een pauze nodig hebt, dat heeft iedereen wel eens, denk ik. Het is waarschijnlijk het beste als je gewoon even de tijd voor jezelf neemt (en voor school, helaas) en gewoon de dingen doet waar je blij van wordt. Spreek af met vrienden, kijk films en series, idk.. Je kan kiezen waar jij je het best bij voelt. Bij mij helpt het altijd om no drama films te kijken, om veel te eten, om te gaan hardlopen of te sporten..
    Wij wachten geduldig af tot er nog een hoofdstukje verschijnt, of course c:
    Mocht je je verhaal nog een keer willen doen, kan je altijd terecht in mijn pb of gb (:
    We houden van je <3
    Liefs

    9 jaar geleden
  • FrannieSuggy

    Heey sowtje! (Zo ga k je voortaan noemen)

    Ik ben trots op je ! Dat je dat maar even weet. Deze tijden zullen nooit makkelijk zijn maar je weet dat we altijd voor je klaar staan!

    Loveyou xxxx

    9 jaar geleden
  • Efflorescence

    Erg kinderachtig, probeer je er niets van aan te trekken! Ik ben het met de reacties hieronder eens: zulke mensen verdienen je aandacht niet. Wat betreft je verhaal, ik vind 't tot nu toe een erg leuke verhaallijn hebben. Jessie moet wel eventjes gaan kijken voor zichzelf wat ze nu precies wil, want wat ze nu doet is niet helemaal eerlijk tegenover Josh, vind ik.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen