Foto bij Hoofdstuk 61.

Hee lovelies,
Het spijt me maar de deeltjes gaan weer onregelmatig komen.
Ik zit op quizlet voor mijn plezier, maar de laatste tijd gebeuren er dingen die mijn plezier in quizlet ontzettend verpesten. Niet alleen bij mij, maar ook bij mijn vriendinnetje Laurianne. Om sommige dingen kan ik wel lachen, maar toch doet het iets met me en breekt het me. We worden van belachelijk rare dingen beschuldigd en er worden ontzettend vervelende dingen gezegd.
Ik weet eigenlijk totaal niet waar we het aan verdiennen, waar we het aan te danken hebben.
If anybody cares to explain, mijn gastenboek en privé berichten zijn altijd open,
Maar als dit zo door gaat dan zullen degene die mijn verhaal graag en met plezier lezen moeten leiden onder de streken van de mensen die het voor mij hier op quizlet verpesten.
Liefs xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • FrannieSuggy

    Uhgg k haat die mensen echt heel erg! Verder is het een super leuk stukje sow!

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Waarom loopt iedereen zo ongelofelijk te kutten? Al mijn favoriete auteurs op Quizlet hebben last van pestkoppen en ik ben niet bang om ze een voor een kennis te laten maken met mijn vuisten. Ik weet niet wat er precies gebeurd is en wat er gezegd en gestuurd is maar hallo, lieve mensen, zullen we elkaar voor een keer allemaal in zijn waarde laten en op onze eigen creaties en zijn richten?! Dank u. *scheldwoorden*

    (En ugh Luke thank you for doing that)

    9 jaar geleden
  • X_justme

    Ahwwwww. Ugh wrm kunnen mensen niet een keer gwn hun bek houden :( is t weer die trol?

    9 jaar geleden
  • chanyeoI

    Yay!
    Vervelend dat die mensen dat doen. Maar zoals onderstaande persoin al zegt, je kunt het aangeven bij de moderators.
    +kudo

    9 jaar geleden
  • dd_hemmo_

    Heb je dit al aangegeven bij de moderators want mensen die dit doen. Hoe kinderachtig ook moeten van quizlet af!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen