De zesde dag
De dood van Quasimodo doet velen veel verdriet. Eén van hen staat op en weet de anderen ervan te overtuigen dat hij weet wie de dader is. Hij wijst Katl1 aan. Blind van verdriet en wanhoop bespringt de menigte haar, maar de schok is enorm als ze zien wie er na de aanval levenloos op de grond ligt. Zelfs een kus van haar ware liefde zal haar niet meer doen laten opstaan...
Bij het zien van een onschuldige, gedode Aurora, kunnen verschillende inwoners zich niet langer inhouden. Een enorm gevecht barst los en het plein waar ze zich bevinden, verandert in een waar bloedbad. Na wat uren lijkt, keert de rust pas weer terug, maar niet zonder slachtoffers...
[De volgende personages worden uit het spel verwijderd omdat ze niet langer actief meedoen.]
Freckle: Ariël
Killua: Simba
RechterTwix: Jafar
Blackthorn: Olaf
Disasterology: Hook
Shipping: Hades
Weerwolven, jullie hebben tot dinsdag 22.00 uur om jullie slachtoffer door te geven. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Kern als Deadshot.
Maleficent, je hebt tot dinsdag 22.00 uur de tijd om door te geven wie je wilt silencen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Kern als Deadshot.
Sneeuwwitje, je hebt tot dinsdag 22.00 uur de tijd om door te geven bij wie je de nacht wilt doorbrengen. Doe dit door een privébericht te sturen naar zowel Kern als Deadshot.
Reageer (2)
Best wel klote dat mensen als weerwolf inactief gaan doen... Wat het voor ons wel erg gemakkelijk maakt ^^. Nog twee, kom op guys.
9 jaar geledenIk ben nog veel te jong om te sterven!
Al moet ik toegeven dat de gestorvenen niet overeenkomen met wat ik vermoedde