1. Audora
2. playmaker
3. Asil98
4. Wiarda

Stemmen kan tot donderdag 18 juni!
Hoe eerder de stemmen binnen zijn, hoe eerder we verder kunnen.
Anders bestaat de kans dat we het niet kunnen af maken en dat zou jammer zijn!

Reageer (5)

  • Wiarda

    Ik stem ook op Audora. De afgelopen nachten heb ik niet gereageerd omdat ik verschrikkelijk lui en vergeetachtig ben, wat natuurlijk niet echt in mijn voordeel heeft gewerkt, maar de theorie van Asil98 klinkt wel plausibel.

    8 jaar geleden
  • Phlegethon

    Ik stem ook voor Wiarda, anagezien stem verwijderen inderdaad verdacht is, en op het einde niet stemmen me ook opgevallen was bij d evorige stemronde

    8 jaar geleden
  • Imladris

    Ik stem deze ronde op Wiarda. Ze heeft de afgelopen nacht niet gestemd, of haar reactie verwijderd. Ik vind dit behoorlijk verdacht, vooral in het laatste geval.

    8 jaar geleden
  • Marveldrake

    Mijn stem gaat naar 1.Audora om dezelfde reden als toen ik op haar stemde in de zevende stemronde.
    Ze heeft een aantal keer op een wolf gestemd, maar elke keer pas in een laat stadium waardoor het slachtoffer eigenlijk al vast stond en haar stem geen zin meer had.
    Dit is een perfecte dekmantel voor een wolf.

    Nu was mijn vorige theorie niet echt een goede, maar ik geloof gewoon niet dat Playmaker of Wiarda een wolf is omdat hun stemmen cruciaal waren bij het doden van een wolf!

    8 jaar geleden
  • Value

    Als jullie nu fout stemmen, dan hebben de slechten gewonnen ^,^ woeww!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen