||Ten Days and Three hours till the game||

Ik volg Animinata naar de kamer waarin ik informatie krijg over Rival Games en andere belangrijke informatie die ik nog niet weet. Na twee minuiten lopen komen we aan in een geheime gang die zelfs ik nog nooit heb gezien, wat me heel erg verbaast aangezien ik al vijf jaar hier op school zit. Als Animinate de vijfde deur van links opent, loop ik met haar naar binnen. De kamer is heel simpel, er staan enkel twee stoelen tegenover elkaar met een bureau er tussenin. Animinata neemt plaats op de achterste stoel. Ze gebaart naar de stoel tegenover haar. Ik neem plaats tegenover haar en dan kucht Animinata. "Zo Emmelie," begint ze glimlachend "zoals je weet neem je deel aan Rival games, maar daarvoor is voorbereiding vereist en dat is zodat jij weet wat je te wachten staat in het progamma". "Oké, wat moet ik weten?" vraag ik nieuwsgierig. "Je kan de vraag beter veranderen in wat moet je doen" zegt Animinata "want we hebben je iets achtergehouden, om te winnen zul je rivaal moeten uitschakelen en daarvoor moet je een betere conditie bezitten". "Wacht" zeg ik "hoe bedoel je rivaal uitschakelen?". "Ik bedoel daarmee, je rivaal om het leven brengen, dat is toch geen probleem?" vraagt Animinata. Ik kijk haar geschrokken aan, ik win dus als ik Polina dood, en Polina wint als ze mij dood. Ik slik als ik besef dat Maimuna gelijk had, er zit iets mis en daar kwam ik te laat achter en daarom moeten zowel ik als Polina boeten. Want ook al overleef je, je hebt iemand gedood en dat is vrijwel verschrikkelijk om mee te maken hoe iemand gorgelend neer valt door jou. "Het is geen probleem" lieg ik zachtjes "helemaal niet zelfs". "Oke, gelukkig" zegt Animinata glimlachend " je moet dus trainen zodat je in staat bent om Polina te kunnen doden, en daarom ga je morgen om exact 6 uur s'ochtends met mij mee om naar het officiële vechtcentrum te gaan voor dit progamma waar alle andere kandidaten ook gaan trainen zodat ze hun rivaal kun doden". Ik knik "wat voor dingen moeten we dan kunnen?" vraag ik. "Alles wat nodig is bij moorden, dus veel vecht en wapen trainingen zul je krijgen, als dat geen probleem voor je is" antwoordt Animinata. "Dat is geen probleem voor mij" zeg ik "ik betwijfel het van Polina omdat ze tuttig is". "Dat maakt niet uit" zegt Animinata, " ik krijg haar wel zo ver dat ze wel gaat trainen, want ik gok dat ze haar leven zeer belangrijk vindt en dat dus niet wilt verliezen". "Was dat alle informatie?" vraag ik waarop Animinata ja op knikt. "Ik verzoek je vriendelijk om nu naar huis te gaan, ik weet dat je nog lessen hebt maar ik geef door dat je niet aanwezig zal zijn. Thuis wil ik dat je uitrust want dat is momenteel uiterst belangrijk en rust heb je nodig meid". Ik knik en sta op om weg te gaan maar Animinata houdt me tegen. "Wacht" zegt ze "ik moet je nog het train uniform geven, hier is het" ze geeft een pakket en ik neem het dankbaar aan. "Dankjewel Animinata" zeg ik glimlachend. "Kan ik nu gaan". Animinata knikt en ik loop zwaaiend de deur uit en vervolgens ook de school uit. Ik pak mijn fiets en vervolgens fiets ik richting mijn huis om daar uit te rusten voor morgen. Als ik thuis kom, gooi ik me fiets opzij om binnen te treden. Gauw plof ik neer op de oude bank van mijn moeder die nu van mij is. Morgen wordt het zwaar, zeg ik tegen mijzelf.

Reageer (1)

  • Virtues

    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen