Ik had mezelf laten vallen.
Ik had me laten vallen in de liefde, vol vertrouwen net zoals bij de Titanic.
Jack en Rose zouden samen springen, samen vallen, samen ten onder gaan.
Maar bij mij was het anders.
Ik had me laten vallen, ik was gesprongen maar Maya was me niet gevold.
Maya was niet gesprongen. Dus terwijl ik dieper en dieper wegviel in de liefde en de fascinatie voor haar, stond zij nog op de kant, als iemand die toekeek.
Ze stond daar en werd opgeslokt door de wereld.
Ik had haar moeten meetrekken zodat we samen ten onder zouden zijn gegaan in de liefde.
Want zonder liefde stopt het leven.


Ik weet dat de hoofdstukken nu snel achter elkaar zijn gekomen maar dat is om verwarring te vermijden.
Ik ga trouwens ook nog een hoofdstuk vragen beantwoorden, dus heb je een vraag over dit verhaal, over mij, eender wat dan stel je ze maar.
De beste vragen komen in het hoofdstuk (als ik er te veel heb) en dan beantwoord ik de rest in gastenboek. Als er geen vragen zijn, komt er natuurlijk geen hoofdstuk.
Je mag ze privé doorsturen, reageren,...

Reageer (1)

  • BOOKWURM

    Mooi geschreven. Ik heb eigenlijk maar één vraag namelijk :" zou Maya door hebben gehad dat hij verliefd op haar was?"
    Xx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen