Puntkomma;




Een puntkomma is een plaats in een zin waar de auteur de keuze had om te stoppen met een punt, maar besliste het niet te doen.



En ook wij hadden die keuze.
Ik wilde een komma,
zij wilde een punt.
En we beslisten samen te kiezen voor een puntkomma.



Harry Styles
Fauve D'Aubey
GusWatersproductie
Kortverhaal
Trailer
Start 8/08/2015

Overeenkomsten zijn toevallig, dit verhaal is volledig in mijn eigen fantasie ontstaan.
Plaatsnamen, namen van mensen, auteurs,...zullen ook grotendeels verzonnen zijn.
Hoofdstukken kunnen in lengte variëren
Zoals sommigen misschien wel weten, heb ik de betekenis achter de puntkomma gehaald van een meisje dat een tattoo van een puntkomma had laten zetten en deze betekenis zat daar achter.
Als je iets van dit verhaal wil gebruiken gelieve het dan even te vragen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor onverwachte glimlachen, eventuele tranen, verlangen naar liefde,...
Maar vooral veel leesplezier

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Proloog 39 793 1 decennium geleden
Punt 1 994 955 1 decennium geleden
Punt 2 680 707 1 decennium geleden
Punt 3 844 659 1 decennium geleden
Punt 4 544 562 1 decennium geleden
Punt 5 560 616 1 decennium geleden
Punt 6 472 543 1 decennium geleden
Punt 7 468 526 1 decennium geleden
Punt 8 497 517 1 decennium geleden
Punt 9 813 455 1 decennium geleden
Punt 10 539 449 1 decennium geleden
Punt 11 550 497 1 decennium geleden
Punt 12 608 466 1 decennium geleden
Punt 13 543 461 1 decennium geleden
Punt 14 905 421 1 decennium geleden
Punt 15 708 400 1 decennium geleden
Punt 16 791 419 1 decennium geleden
Punt 17 861 607 1 decennium geleden
Punt 18 797 388 1 decennium geleden
Punt 19 729 318 1 decennium geleden
Punt 20 1067 415 1 decennium geleden
Punt 21 934 349 9 jaar geleden
Punt 22 871 319 9 jaar geleden
Punt 23 796 366 9 jaar geleden
Punt 24 607 290 9 jaar geleden
Punt 25 688 400 9 jaar geleden
Punt 26 816 380 9 jaar geleden
Punt 27 1116 406 9 jaar geleden
Punt 28 677 402 9 jaar geleden
Hand in hand 178 295 9 jaar geleden

Reageer (10)

  • Tomlinsbear

    Dit verhaal is voor mij wat Harry voor Fauve voelt.

    Steeds wil ik nieuwe briefjes. Dat mysterieuze is wat mij hiernaar toetrekt. Ook ik lijk steeds rustiger te worden door de manier waarop je dit prachtige verhaal schrijft.

    Bedankt daarvoor x

    9 jaar geleden
  • Effy_Stonem

    Ik lees geen fanfictie over One Direction, maar ik wil toch even zeggen dat ik de titel echt goed gevonden vindt.

    9 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Wauw de titel en verhaallijn is echt prachtig wauw

    9 jaar geleden
  • Zoldyck

    Ik lees geen fanfiction en dit gaat geen uitzondering zijn, maar ik wil gewoon even melden dat ik jouw titel echt enorm mooi gevonden vind (:

    1 decennium geleden
  • Loulicious

    wauw, wat een originele titel en verhaallijn. Kudo+Abbo. (:
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen