Foto bij Hs 108 - Prom Queen ☆

(Door Inge)
Lynn, Chanyeol, Sven, Sasha, Rein, Silke, Leslie en ik staan voor het mededelingenbord.
Leerlingen die kans maken op de titel van koningin en koning van het bal:
-MEISJES:
*Lynn Taylor (2MaA)
*Sofie Vrooms (3MaB)
*Kaat Dekens (6MaA)
*Julia van Bergen (2MaB)
-JONGENS:
*Steven Vanden Wegen (6MaA)
*Sven Gouters (2MaA)
*Mario Del Loventis (4MaB)
*Leslie de Koning (2MaA)

Ik kijk een beetje verslagen naar het bord.
"Ik dacht dat iedereen die zich aanmeldde kans maakte op de kroon", zucht Silke treurig.
Rein haalt zijn schouders op, "Ze hebben blijkbaar uit die personen acht kandidaten uitgekozen."
"Ach, kom op, niet zo treurig", zegt Sasha ,"Zie je dan niet dat onze klas de enige is waarvan er drie leerlingen zijn gekozen?"
"Jij hebt makkelijk praten", zucht Silke ,"Jij hebt je niet opgegeven."
Ik voel me best beroerd. Ik hoopte dit echt te winnen. Ik denk dat het als een metafoor werkt voor mijn persoonlijkheid hier. Iedereen heeft zijn moment al gehad, behalve ik. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen herl hard. Maar Sasha heeft die award en de hoofdrol in het toneelstuk, net als Chanyeol. Silke en Britney mochten optreden op het bal vorig jaar. Lynn kreeg een romantische toespraak van Chanyeol op het optreden voor het programma. Ik hoopte gewoon dat ik ook eens wat zou meemaken. Ik hoopte gewoon op een moment, op een podium waar iedereen even naar mij kijkt. Ik wil niet ijdel zijn of zo maar het leek me gewoon heel mooi.
Ik haal diep adem en zeg gemaakt-onverschillig: "Ach ja, ik geloof dat we dan allemaal maar op Lynn moeten stemmen.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Oee dat wil ik ook wel eens zijn

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    Ahw zo zielig, ik hoop niet echt dat Leslie koning word, want dan is hij straks koning zonder zijn echte koningin Inge. Dus ik hoop op Sven, ik vind dat hij wel iets leuks kan gebruiken na Shailene. Verder ben ik voor Sofie, want misschien zijn zij en Sven een leuk stelletjes, ik ken haar niet eens maar ja..... in ieder geval snel verder xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen