Foto bij [50] What?! I'm the little sister of one of those gays?! Please kill me...

Bedankt voor jullie reacties <3

Ik zit op het moment in een ontzettende dip. Ik ben er al een paar dagen niet echt lekker aan, ben trillerig en misselijk en heb het altijd ijskoud. Ook heb ik last van huilbuien en voel ik me dus echt gewoon kut. Tevens heb ik een schrijversblok. Ik kan haast geen letter meer getypt krijgen aan mijn verhalen. Dit dele heb ik met veel moeite geschreven.
Dus haat me niet als er opeens geen nieuwe delen meer komen of wanneer een deel echt slecht is. Eerst moet ik alles weer in orde krijgen.
It tears me apart Voor als jullie het willen weten...


“Kom maar, ik rijd wel,” glimlacht Bill. Tom knikt afwezig en loopt naar buiten toe. Vlug zegt Bill iedereen nog even gedag en volgt dan zijn broer.
“Nu blij?” vraagt Georg chagrijnig als ze weg zijn.
“Super!” Lachend ren ik vlug weer de trap op naar mijn kamer. Dat was zo makkelijk.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • LaJoie

    Ik ga naar oma want ze is ziek xd
    ROODKAPJE x]

    1 decennium geleden
  • debi

    leuk snel verder en geraak uit die dip das nergens voor nodig

    xx

    1 decennium geleden
  • abcd

    Het suckt NIET.
    het is even geweldig als altijd <3
    hoop dat je je snel weer beter voelt..
    x

    1 decennium geleden
  • PaperHearts

    Iedereen zit wel eens in een dip. Ik hoop voor je dat je er snel weer uitgeraakt.
    Je verhaal is in ieder geval super. Snel verder?
    xx

    1 decennium geleden
  • adorei

    Snel verder <333
    Hij is gaaf =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen