Foto bij [SA] It tears me apart

Even dat jullie weten hoe ik me voel en wat ik vandaag heb gedaan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • TheNile

    Echt heel erg mooi. Je hebt een fijne schrijfstijl, erg prettig om te lezen. De emotie spat er vanaf.

    1 decennium geleden
  • LalaLottee

    Wauw, Dat is heftig.
    Ik kan wel zeggen dat ik weet hoe je je voelt, Maar dat is natuurlijk niet zo.
    Want ik denk niet dat iemand kan begrijpen waarom jij je zo voelt, Behalve jij zelf.
    Het klinkt misschien dom, Maar nadenken helpt.
    Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, en toen zei ook iemand tegen mij dat ik goed moest nadenken waarom.
    Dusss, Als je toch niks te doen hebt(A).
    Neee, Je moet het helemaal zelf weten.
    En ik weet ook niet of je er wel overna wilt denken.
    Maaar, ookal ken je me nauwelijks, Toch kan je naar me toe komen meisje<3.
    Je kan me vertellen wat je dwars zit, En dan zal ik proberen je te helpen!
    Maargoed, Al die meisjes onder mij zijn ook even goed hoor :$.


    <33.

    1 decennium geleden
  • Crossroad

    Wauw, ik ken dit gevoel & ik haat het.
    Maar elk meisje heeft wel een jongen die ze nooit vergeet, waar ze elke jongen mee vergelijkt, die jongen waarvan iedereen denkt; "Waarom hij?" De jongen waarvan iedereen vind dat je beter kan krijgen.
    Maar waarvan jij weet dat dat bullshit is, je weet dat hij de ware is en elke keer als je zijn naam hoort kijk je op.

    Voor het geval je het wil,
    ik ben er.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Argyll

    Prachtig, echt prachtig!
    Ik snap jouw gevoel goed. Een jongen, waar je zoveel gevoelens voor hebt, maar zo onbereikbaar is, zodat je je gevoelens opkropt en jezelf steeds slechter gaat voelen, omdat je weet dat hij je niet ziet staan.
    En vergeten lijkt dan de beste optie, maar is veel moeilijker dan het lijkt, want je gevoelens zijn er nog steeds en steeds wanneer je alleen al zijn naam hoort, wil je het eigenlijk wel en toch ook weer niet horen.
    Ik bewonder echt dat je er zo open over bent en ik hoop dat het wat opgelucht heeft, door het op papier te zetten.

    Meis, veel sterkte <3 Ik weet wat je meemaakt en het is #####. Als je ooit eens erover wilt praten, uitrazen of weet ik veel, dan kan je altijd bij mij terecht.

    x.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    wauw, dit vind ik echt mooi geschreven en heel knap dat je het zo kan uiten.
    En ik weet niet hoe het is, vanuit mezelf, maar wel vanuit vriendinnen. En het is fucked-up, maar er zullen zeker mensen zijn die je steunen, die er voor je zijn.
    En als je wil, wil ik altijd naar je luisteren ookal ken je me niet.. (:
    heel veel sterkte <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen