Foto bij 39 • Verwarde geest

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • EvilDaughter

    Draco? Heb je nu een oogje op Eleanor? Het meisje met de drie namen? Iets met Ailianoira (ofzoiets), Eleanor en Ella?
    Och gut och gut, het is toch wat. Maar het is wel een mooi meisje hoor.
    Je bent misschien boos op Snape maar dat moet je niet wezen! Anders krijg je met mij aan de stok! Foei!
    En je zal inzien dat het niet zo'n slechte man is, alleen is het dan te laat. (Oww, wacht es ff, dat is Harry, duss ik heb niks gezegd!)
    Praat eens met Eleanor, dan zul je je vast beter voelen, dan is jouw verwarde geest wat minder verward (hoop ik)
    En de geest van Eleanor is ook een beetje in de war. Een kort gesprekje zal vast wel helpen, denk ik, ik weet het niet zeker.

    Zo dat was het bericht aan Draco, dan komt nu het bericht aan Laleah!

    Je hebt weer een geweldig hoofdstukje geschreven hoor. Je schrijft op zo'n bepaalde manier die ik niet echt kan omschrijven, maar het is positief
    Ik zou het niet kunnen. Maar! Iedereen is anders en heeft zijn of haar eigen manier van schrijven :)

    8 jaar geleden
  • X_Tina

    Dit is echt een heel leuk stukje!! Je moet echt vaker een pov van draco doen!!! (flower)(H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen